Jep. Je kan dan op kosten van de overheid (geweldigOpenbaar Vervoer?
Moderator: Rhiannon
Jep. Je kan dan op kosten van de overheid (geweldigOpenbaar Vervoer?
is dat op de HAN faculreit techniek HLO ???Assassinator schreef:ook 5-havo en daarna bio-informatica in Nijmegen, kan niet wáchten! wordt strontziek van havo, zal vooral komen door dat economie-profiel...
mag alleen nog niet op kamers (pas vanaf je 17de, ik ben dan 16) dus dat wordt met de trein of bus.
Idd. Chemie is gewoon top!wat leuk zoveel chemie mensen hier![]()
wel op de HAN, niet op de HLO. bij elkaar in de klas zullen we niet komen (denk ik) maar wel op dezelfde faculteitis dat op de HAN faculreit techniek HLO ???
Dat zeggen de wiskundigen ook over wiskunde, de fysici over fysica en de biologen ook over biologie. Iedereen zegt dat "zijn" wetenschap de wereld het meest gemaakt heeftuiteraard, chemie heeft onze wereld gemaakt zoals hij is![]()
Toch is de chemie ook hoe alle materie wordt gevormd, dus vind ik dat de chemie de wereld heeft gemaakt zoals deze is.Dat zeggen de wiskundigen ook over wiskunde, de fysici over fysica en de biologen ook over biologie. Iedereen zegt dat "zijn" wetenschap de wereld het meest gemaakt heeftAssassinator schreef:uiteraard, chemie heeft onze wereld gemaakt zoals hij is![]()
.
En toch zou jij zonder fysica zitten te internetten op je pcToch is de chemie ook hoe alle materie wordt gevormd, dus vind ik dat de chemie de wereld heeft gemaakt zoals deze is.![]()
enzo is hetIdd. Chemie is gewoon top!![]()
Dat denk ik ook niet bhij de voorlichting van chemie kon je vanuit chemie verschillende kanten op op die opleiding maar bio-informatica stond daar buiten... bij elkaar in de klas zullen we niet komen (denk ik) ...
Dat zeggen de wiskundigen ook over wiskunde, de fysici over fysica en de biologen ook over biologie. Iedereen zegt dat "zijn" wetenschap de wereld het meest gemaakt heeft.