Vergeef me, maar hier wil ik graag op reageren. (mag vast wel ).
Theo Rie schreef: Er word hier ook duidelijk aangegeven dat er "gratis energie" wordt gegenereerd.Dus niks is onmogelijk!!!.
Nee, zelfs varkens kunnen vliegen: zie onderstaande link:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=pig...en+zoeken&gbv=2
6600 plaatjes van vliegende varkens kunnen toch niet allemaal gelogen zijn???
Theo, waarschuw je even wanneer die machines te koop zijn?
Maar even zonder gekheid. Doe jezelf een plezier en leer zo spoedig mogelijk af kritiekloos te geloven wat je door wie dan ook ter wereld door wie dan ook op welke manier dan ook verteld wordt. Op internet surfen meer charlatans rond in één minuut dan er de afgelopen eeuwen op alle kermissen ter wereld bij elkaar te vinden waren. Heus. De maker van die site zit zich bij elke tik van zijn bezoekersteller de hik te lachen, en raapt in de tussentijd gezellig wat reclame-inkomsten bij elkaar.
Jij zegt zelf dat je niet alles direct moet geloven wat er gezegd wordt. Daar ben ik het 100 % mee eens.
Maar jij doet dat maar één kant op, als je begrijpt wat ik bedoel.
Jij staat niet open voor dingen die je niet kan geloven, en dat vind ik een beetje fout.
Het is goed als je in je achterhoofd houdt dat de kans klein is dat ze de waarheid spreken, maar ik vind wel dat je daarbij dan ook in je achterhoofd moet houden dat de kans bestaat dat jouw gedachten fout zijn.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, maar als je mijn laatste zin hierboven leest vast wel.
Overigens vond ik het raar te lezen dat jij enkele posts hiervoor het hebt gehad over dat 'wat de topicstarter wilde tegen de natuurkundige principes' inging. Maar die natuurkundige principes zijn maar theoriën! Theoriën zijn niet voor niks theoriën. Dat betekent dat ze niet te bewijzen zijn, anders was het geen theorië, maar een bewezen iets.
Ik denk overigens dat niks, maar dan ook helemaal niks te bewijzen valt. Dat van heel veel dingen alleen het tegendeel (nog) niet te bewijzen is.