Waarschijnlijk zou het een stuk makkelijker zijn met cinema4d of iets dergelijks inderdaad, maar ik heb al moeite genoeg photoshop uit te pluizen. Volgens mij zijn dat soort 3d programma's nog weer een tikkeltje ingewikkelder om mee te werken, nietwaar?Rogier.V schreef:Is het niet makkelijker om met een 3d programma te werken ipv photoshop? Dan maak je in jouw geval de planeet met het 3d programma, en de nabewerking (de sterren bijv.) met photoshop.
Klik voor een voorbeeld (planeet tutorial)
@Quyxz: Ziet er goed uit, vooral 9.
Puzzels


