Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Hoogvlieger
Artikelen: 0
Berichten: 267
Lid geworden op: do 20 jul 2006, 22:18

Re: Zelfgemaakte plaatjes

Rogier.V schreef:Is het niet makkelijker om met een 3d programma te werken ipv photoshop? Dan maak je in jouw geval de planeet met het 3d programma, en de nabewerking (de sterren bijv.) met photoshop.

Klik voor een voorbeeld (planeet tutorial)
Waarschijnlijk zou het een stuk makkelijker zijn met cinema4d of iets dergelijks inderdaad, maar ik heb al moeite genoeg photoshop uit te pluizen. Volgens mij zijn dat soort 3d programma's nog weer een tikkeltje ingewikkelder om mee te werken, nietwaar?

@Quyxz: Ziet er goed uit, vooral 9.
There we were, two men against an army. Boy, did we beat the hell out of those two guys.

ads

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking hip

bol cadeaukaart - verpakking hip

Bekijk product

Quyxz
Artikelen: 0
Berichten: 166
Lid geworden op: zo 02 okt 2005, 14:44

Re: Zelfgemaakte plaatjes

Waarschijnlijk zou het een stuk makkelijker zijn met cinema4d of iets dergelijks inderdaad, maar ik heb al moeite genoeg photoshop uit te pluizen. Volgens mij zijn dat soort 3d programma's nog weer een tikkeltje ingewikkelder om mee te werken, nietwaar?
Klopt, programma's als C4D zijn nóg moeilijker dan PS, maar als je het eenmaal kan, kan je er nóg mooiere dingen mee maken dan met PS. :)
@Quyxz: Ziet er goed uit, vooral 9.
Bedankt! :)
Op 2 oktober 2005 schreef Quyxz het volgende:

Hartstikke bedankt dat je me wilde helpen! Maar ik was ff dom en dacht niet aan Wikipedia.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Hoogvlieger
Artikelen: 0
Berichten: 267
Lid geworden op: do 20 jul 2006, 22:18

Re: Zelfgemaakte plaatjes

Ik wilde deze nog even delen, ik vond het wel een van mijn betere pogingen :)

Afbeelding
There we were, two men against an army. Boy, did we beat the hell out of those two guys.
Gast
Artikelen: 0

Re: Zelfgemaakte plaatjes

Wat is hij lief, schattige kleurtjes daar hou ik van nog wat vlindertjes en bijtjes precies wat ik leuk vind
Gebruikersavatar
DePurpereWolf
Artikelen: 0
Berichten: 9.239
Lid geworden op: wo 12 mar 2003, 19:44

Re: Zelfgemaakte plaatjes

it de post van cinema4D:

gatver:

Afbeelding

Wel hele mooie plaatjes, vast niet goedkoop dat programma :)
Gebruikersavatar
Hoogvlieger
Artikelen: 0
Berichten: 267
Lid geworden op: do 20 jul 2006, 22:18

Re: Zelfgemaakte plaatjes

Wat moet het voorstellen?
There we were, two men against an army. Boy, did we beat the hell out of those two guys.
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: Zelfgemaakte plaatjes

Wat moet het voorstellen?
Een doorspiest oog :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
Conno
Artikelen: 0
Berichten: 30
Lid geworden op: do 18 jan 2007, 10:39

Re: Zelfgemaakte plaatjes

Yo vet! een halve Neversoft!!! :)
Filosofie rules!!!
Gebruikersavatar
natuurkunde-nerd
Artikelen: 0
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 27 nov 2006, 18:03

Re: Zelfgemaakte plaatjes

Ik moet toegeven, er zitten hier ware kunstenaars!
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)
Gebruikersavatar
Rogier.V
Artikelen: 0
Berichten: 182
Lid geworden op: di 20 feb 2007, 19:24

Re: Zelfgemaakte plaatjes

DePurpereWolf schreef:it de post van cinema4D:

gatver:

(plaatje)

Wel hele mooie plaatjes, vast niet goedkoop dat programma :)
Nee, het is inderdaad niet goedkoop, de Studio Bundle (met allerlij extra functies) is 2800 euro..

Hier een zelfgemaakte wekker van mij met Cinema 4D. Gemaakt met behulp van een tutorial :)

Afbeelding
'Onderzoek is als een steeg binnengaan om te kijken of hij doodloopt'
Assassinator
Artikelen: 0
Berichten: 4.546
Lid geworden op: wo 19 apr 2006, 21:42

Re: Zelfgemaakte plaatjes

Ziet er niet verkeerd uit, toch? Als is het natuurlijk niet zo goed als Digital Blasphemy. Maar ja, die verdient er ook zijn brood mee. [rr]
Woa, bij een hoop gamestudio's zouden ze dolblij worden met die man :) Jammer dat je ze moet kopen, maja is wel te begrijpen.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: Zelfgemaakte plaatjes

Volkomen te begrijpen. Zie ook in zijn FAQ: Why do I have to pay to view all of your wallpapers?.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - envelop

bol cadeaukaart - envelop

Bekijk product

Steun Sciencetalk Omdenken scheurkalender - 2026 - Kalender

Omdenken scheurkalender - 2026 - Kalender

Bekijk product

Gebruikersavatar
ypsilon
Artikelen: 0
Berichten: 11.076
Lid geworden op: za 30 dec 2006, 18:03

Re: Zelfgemaakte plaatjes

"ypsilon speelt met photoshop, pt. I" :mrgreen:

Ook een pogingen tot creatie van een logo voor het groepje waar ik in speel - ik heb er nog maar die staan voorlopig nog in BMP...
Bijlagen
amontillado
amontillado 629 keer bekeken
proberen002
proberen002 627 keer bekeken
proberen001
proberen001 627 keer bekeken

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!