Moderator: Rhiannon
Mag ik nog even genieten? Binnen 2 maanden ben ik van het middelbaar onderwijs verdwenen, en dan eis ik de titel studentDePurpereWolf schreef:Ik hen het een paar keer gespeeld maar nooit meer dan 5 beurten, jullie moeten wel heel erg weinig te doen hebben (stelletje scholieren)
![]()
DePurpereWolf schreef:Ik hen het een paar keer gespeeld maar nooit meer dan 5 beurten, jullie moeten wel heel erg weinig te doen hebben (stelletje scholieren)
![]()
Dat de school een eigen kroeg heeft vertellen we er gewoon niet bijypsilon schreef:De boog kan niet altijd gespannen staan... Zelfs voor de student (als je het mij vraagt nog een mooier leven dan scholier).
Wat? Alle dagen feest? Nee hoor![]()
![]()
Added bonus: grafisch is het spel spuwlelijk (wij hebben destijds Atari-spelletjes gezien die flitsender waren) en het kleurenschema is klaarblijkelijk geselecteerd om spontane bloedingen aan de oogzenuw te veroorzaken. In combinatie met hoge koorts en medisch onverantwoorde dosissen pijnstillers moét dat interessante ijldromen opleveren! - www.humo.be
Snelste groei... 35Ook eens geprobeerd. Na 3 ronden eruit. Hoogste score is 15428 met een snelste groei van 33![]()
Volgens mij is het de bedoeling dat je groei zo laag mogelijk is4196Groei:35!!!
![]()