Doe het slotje er dan maar op, beste lala. Ik heb een hele reeks referenties aangebracht tot memoires toe, maar als je dan moet vaststellen dat men meewarig en denigrerend over die verwijzingen doet, dan is er inderdaad geen discussie meer mogelijk.Je laatste bericht is volslagen offtopic, je gaat herhaaldelijk niet in op vragen. Ik geef dit topic nog 1 kans, Dorus, anders gaat het op slot. Het begon leuk, maar nu blijkt dat niemand het met je eens is, vanuit historisch oogpunt. Jammer dan. Voer maar argumenten aan dat ze ongelijk hebben, ipv om de hete brij heen te draaien en niet relevante bronnen te geven m.b.t. de vragen die zijn gesteld.
Als enige boutade en/of humor al niet meer geduld wordt, beste lala, dan heb jij een probleem, ik niet. Uw tussenkomst is duidelijk volledig off topic, aangezien jezelf niet eens wenst kennis te nemen van de uitgebreide bibiliografie, die met misprijzen opzij wordt geschoven. U vindt dat ongetwijfeld erg wetenschappelijk???! Dat is nu eennaal het verschil in normen, die worden gehanteerd. Nou ja, wat geeft het, prediken voor de ganzen (=boutade!)
Maar goed, sluit het maar af en wees gelukkig.
Puzzels