Puzzel Puzzels
Homosapien
Artikelen: 0

Re: Tot welke leeftijd groeien borsten?

ik ben 30 en ik kan melden dat ze ineens weer groeien !! :shock:

zomaar

ik word niet dikker ofzo

ook mijn eet of leef patroon is niets anders

snap dr niets vaan

maar vinut best ;)
ik weet het eigelijk ook allemaal niet hoor :S

ads

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier ft A4, 80 g - 2500 vellen (Doos met 5 pakken van 500 vel)

Double A Premium printpapier ft A4, 80 g - 2500 vellen (Doos met 5 pakken van 500 vel)

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 - Zwart

Nintendo Switch 2 - Zwart

Bekijk product

Elmo

Homosapien schreef:ik ben 30 en ik kan melden dat ze ineens weer groeien !!   :shock:  

zomaar  

ik word niet dikker ofzo

snap dr niets vaan  

maar vinut best   ;)

Gefeliciteerd met je zwangerschap? :?:
Never underestimate the predictability of stupidity...
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

chablis

Elmo schreef:
Homosapien schreef:ik ben 30 en ik kan melden dat ze ineens weer groeien !!   :shock:  

zomaar  

ik word niet dikker ofzo

snap dr niets vaan  

maar vinut best   ;)
Gefeliciteerd met je zwangerschap? :?:
Of de pil misschien?

Maar ja, hoe dan ook: je bent er blijkbaar blij om!

Suc6
Anonymous

de rede dat sportvrouwen kleine borsten hebben is dat als vrouwens sporten allereerst vet verbrand wordt. Nadat al het vet op is word er spiermassa gevormt.
Miel

En dat is maar goed ook, want grote borsten tijdens sporten is erg onplezierig! :wink:

Overigens, het hangt er ook vanaf wat voor soort sport je doet. Van conditietrainingen (aerobe verbranding) krijg je geen extra spierweefsel, maar langere spieren. Bij anaerobe verbranding (krachttraining) krijg je juist meer spiervorming.
Discovery consists of seeing what everybody has seen and thinking what nobody has thought.
peterA

de rede dat sportvrouwen kleine borsten hebben is dat als vrouwens sporten allereerst vet verbrand wordt. Nadat al het vet op is word er spiermassa gevormt.

Dit klopt niet per definitie,spiermassa wordt gevormd door specifieke training en dat kan ook zonder vetverlies (loop eens een 100m tegen een sumo-worstelaar,je zult versteld staan.

Vrouwen die veel trainingsuren kloppen zullen veel vet verbranden maar ze zullen nog steeds een heel hoog percentage hebben tov mannen
huh?
Anonymous

in mn boeken, en bij mezelf/mn vriendinnen zie ik duidelijk dathet tot je 21 nog wat kan groeien, ook al verandert er vanaf je 18e meestal niets drastisch meer..

de pil heeft trouwens tegenwoordig door zn lage dosering (bijna) geen effect meer
Shoppingqueen

Miel schreef: zo 04 sep 2005, 12:04
Inderdaad, hoe groot je borsten worden hangt ook van je gewicht af. Borstgrootte is toch iets wat grotendeels door de hoeveelheid vet wordt bepaald. Ook mannen kunnen "borsten" krijgen als ze overmatig vet zijn. Dit bewijst denk ik dat borstgrootte niet alleen door hormonen komt, maar ook door je eetgewoontes. Sportvrouwen hebben over het algemeen kleinere borsten dan het gemiddelde. Ik stel het gemiddelde tussen B en C.
Hele hele dikke onzin!! Dus de maat van je borsten ligt aan je vetpercentage?

Ik weeg 50 kilo en heb cup F.. Het gemiddelde in Nederlands is echt geen B of C want het word steeds groter.. Maar dat je borsten van je vet percentage afhangt.. Waar haal je het vandaan hahaha dan zouden alle dunne mensen dus cup A moeten hebben volgens jou? Dikke mensen hebben gewoon meer VET wat op borsten lijkt als die mensen afvallen is er meestal niks over. Kun je beter zoals mij zijn :)

Wel na blijven denken he!
Cura

Opmerking moderator

Je reageert op een bericht dat zo'n acht jaar oud is, waardoor de kans klein is dat diegene op je bericht zal reageren. Graag zou ik je ook willen vragen om in het vervolg niet alleen vanuit jezelf / je eigen situatie te denken, maar ook iets objectiever te zijn door bijvoorbeeld bronnen aan te halen.
Small opportunities are often the beginning of great enterprises. (Demosthenes, 384 BC - 322 BC)
GoneNative

Volgens mij is er ook een geografisch verschil. Daarom is het misschien duidelijker het aantal groei-jaren te bepalen. De meisjes hier hebben vaak al zichtbare borsten op 8-9 jarige leeftijd. Wanneer die dan doorgroeien tot de leeftijf van 16, is dat een periode van 7 of 8 jaar.

Deze informatie is natuurlijk niet gebaseerd op onderzoek, en het gaat hier om de Dominicaanse Republiek.

Het dieet kan ook van belang zijn, zoals al is opgemerkt hebben sportvrouwen, die een gezond en enegierijk dieet volgen, vaak kleinere borsten en is een vet dieet goed voor grotere borsten.

ads

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Bekijk product

Steun Sciencetalk Rekenmachine Casio FX-82NL+

Rekenmachine Casio FX-82NL+

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

Bekijk product

thalitatjen

ik een jonge vrouw van 24 en 1m64 en 50kg
ik ben aan de pil sinds mijn 18, toen zijn ze gegroeit van A naar een C.
Hoewel ik al jaren hetzelfde gewicht heb, blijven ze nog steeds groeien.
Sinds kort zijn ze gegroeit naar een E.
Iemand een idee waarom ze blijven groeien en wanneer dit eindelijk zou stoppen, want het is voor mij meer dan genoeg...

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🩻 Geneeskunde”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!