ik vind het wel een originele vraag.
Hangt af van de limiet, en deze hangt dan af van de globale resultaten. Toen ik nog mocht mee doen was het meestal vanaf 90 dat je doorging naar de 2de ronde
mjah nu is het toch al 105 - 110 fzo ... en vond de vragen niet zo denderend moeilijk dus ik vrees ervoor :sHangt af van de limiet, en deze hangt dan af van de globale resultaten. Toen ik nog mocht mee doen was het meestal vanaf 90 dat je doorging naar de 2de ronde
Die vraag van de driehoek, cirkel en potloodpunt heb ik ook blanco gelaten.sipke1 schreef:eerste 7 vragen waren een eitje hé![]()
meetkunde kan ik wel niet zo goed... dus geen idé hoe je dat van die kegel doet, of van die driehoek, cirkel en potlootpunt
mjah nu is het toch al 105 - 110 fzo ... en vond de vragen niet zo denderend moeilijk dus ik vrees ervoor :s
Ah, ik dacht dat het zo was, en heb nog getwijfeld het in te vullen. Uiteindelijk leek het me net geen volledige afgelgde cirkel te zijn, dus liet ik die vraag open.jhnbk schreef:potloodpunt is toch simpel?
\(18+2\pi\)omtrek+extra afgelegde cirkel
Nu ik opnieuw naar 30 kijk, denk ik dat het antwoord A is, hoewel ik niets invulde. Ook op QED denken ze dat.sipke1 schreef:hmm je baan maakt toch geen cirkel?![]()
ik dacht: hihi lol niet lachen![]()
de straal is 1, dus elke zijde wordt 1 langer ...![]()
dus ik had 21
kan iemand ook vraag 30 uitleggen aub?
er is toch zowiso een kgv van de 2 personen? dus ze moeten toch ooit een keer samen stappen...
Dan is het best dat ik dus niet diesorry, typfout/snelheidsfout het is uiteraard\(18+4\pi\)