Puzzel Puzzels
Cycloon
Artikelen: 0

Re: Supersnel eiwit

Dan ben ik benieuwd wélk, want de 125 punten die zojuist op je conto zijn bijgeschreven lijken me niet te passen bij 9½ uur PS3 draaien..... :D
Nee klopt, deze is van deze middag (was overigens ook eentje van 100k frames :P )

Ik heb me ook al afgevraagd waar die van deze nacht is gebleven :D

ads

Steun Sciencetalk STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. Usb & 8-Pin Converters - Geheugenkaartlezer Micro SD - Zwart

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. Usb & 8-Pin Converters - Geheugenkaartlezer Micro SD - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Bekijk product

Jan van de Velde

Made in Flanders, here I come !! :D
laat me dat herformuleren:

Made in Flanders, here I AM :D
mif
mif 843 keer bekeken
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Jan van de Velde

Toch kan dit wel heftig worden. Draai ik nou al meer dan een week rond de 180 s per punt voor diverse WU's (ráázend snel voor wat ik gewend ben) nou heb ik een énorme gekregen met 300 000 atomen. En daar heeft mijn machine ietsje meer moeite mee, 300 s per punt dit keer....

Nog altijd snel hoor, de normale WU's draait deze machine met 500-600 s/pt
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Jan van de Velde

Whoaaa, zojuist weer eentje ingeleverd, en nu bezig aan een 2611. Even in de logfile gekeken (die timer van de display werkt niet goed met die grote wu's) en gerekend, en ik kom tot de conclusie dat ik nu 132 seconden per punt draai :D
foodanity

Waar zie ik in godsnaam hoeveel atoompies mijnes heeft? Ik zie wel steps, maar zijn dat ook de atomen? En kun je ook twee computers gelijke tijd, aan hetzelfde account laten werken? :D
Jan van de Velde

Waar zie ik in godsnaam hoeveel atoompies mijnes heeft?

Zie de FAQ:

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?s...st&p=303044

er is een kolom "number of atoms" in dat projectenoverzicht
En kun je ook twee computers, tegelijkertijd, aan hetzelfde account laten werken? :D
  • bedoel je aan dezelfde WU?

nee,
  • bedoel je twee computers die hun punten op dezelfde naam bijschrijven?

Ja. Er draaien drie computers op mijn naam(die van mezelf, die van mijn zoons en die van mijn dochter) en óók nog een USB-stick (op de computers op het werk)
Cycloon

Ik heb ook deze grote WUs opstaan, ik krijg dan ook wel grote WUs die enorm lang duren tov andere WUs en toch krijg ik meestal niet veel punten :D
Jan van de Velde

Snap ik niet, op de twee computers hier in huis die ermee werken vliegen ze de deur uit. Alla puntsgewijs dan toch. Vorige week is mijn eigen machine de hele week bezig geweest, (dwz niet 24/7 hoor, maar zeg maar ca 10-12 uur per dag) maar dat leverde dan ook bijna 800 punten op. Mijn totale puntenproductie is verdrievoudigd, al is dat voor een deel te danken/wijten aan het feit dat een van de drie computers hier thuis is veranderd van een 1,2 GHz naar een 2,2 GHz processor.

Voorheen varieerde mijn 7-daagse gemiddelde tuussen de 50 en de 100 punten, nu draai ik rondom de 300.....
Cycloon

De mijne had 52 uur nodig en ik heb er 250 puntjes voor gehad? Nu heb ik weer eentje van rond de 45 uur, maar waarschijnlijk levert deze weer ongeveer evenveel op (ik zal hem straks even opzoeken).
Jan van de Velde

De mijne had 52 uur nodig en ik heb er 250 puntjes voor gehad? Nu heb ik weer eentje van rond de 45 uur, maar waarschijnlijk levert deze weer ongeveer evenveel op (ik zal hem straks even opzoeken).
Je hebt er gisteren twee ingeleverd, een van 125, en een van 234 punten. Die van 125 is waarschijnlijk een PS3-eiwit (?) , de enige 234 punter die op dit moment in de overzichtslijst staat is 2170, een standaard-WU.
Cycloon

Ja die 125 punter is een PS3-eiwit (3 uurtjes folden).

Nu heb ik de p2170_lambda_obc_300K unit en die lijkt idd ook een gewone unit te zijn. Ik heb het nochtans echt aangeklikt in de settings dat ik ook grotere wil :D
Jan van de Velde

lekkuh puh, ik krijg ze lekker wél..... :D

Zonder geintjes, geen idee hoe dat komt. Geduld....?
Cycloon

Geduld....?

Er zal niet veel anders opzitten vermoed ik :D
Jan van de Velde

Ik heb zojuist een WU ingeleverd, en er nu ook een 2170 voor in de plaats gekregen.

Gedeelde smart is halve smart??? :D

ads

Steun Sciencetalk Logitech MK235 - Draadloos Toetsenbord en Muis - QWERTY - Donkergrijs

Logitech MK235 - Draadloos Toetsenbord en Muis - QWERTY - Donkergrijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk EA SPORTS FC 26 - PS5

EA SPORTS FC 26 - PS5

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

Bekijk product

shimmy

Terwijl ik hier ook met zo'n 2170 loop te klooien wil ik je toch alvast feliciteren Jan.

Het lijkt er op de je je maand record, met 100% verbetering, ongelofelijk aan gruzelementen vouwt.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!