Jammer dat ik deze topic uit het oog verloren ben. Over transfiguratie gesproken, ik neem aan dat die sessie met Skinner plaatsvond in een verdonkerde ruimte met weinig verlichting, gericht op haar gezicht. Na een tijdje naar dat gezicht gestaard te hebben, raken je ogen vermoeid en wordt je beeld vervormd in een poging scherp te blijven zien. Het medium verwringt vervolgens subtiel haar eigen gezicht en de suggestie is compleet. Dat lijkt weinig overtuigend en ongetwijfeld denkt iedereen dat zoiets meteen zou opvallen of dat de zo bekomen transfiguratie miniem is, maar mensen zijn veel meer voor suggestie vatbaar dan ze zelf beseffen.
Maar goed, ik zou graag een goed belichte video zien van een succesvolle transfiguratie alvorens hier verder op te gaan. Mocht iemand van plan zijn bovenstaande sessie te bezoeken, gelieve die dan - indien toegestaan - te filmen.
Tot slot je laatste link, waar Zammit in z'n inleiding maar blijft roepen dat materialisten zijn geloof in een afterlife "without any evidence" van de hand wijzen. Blijkbaar heeft hij nog steeds niet door dat hij degene is die het bewijs moet leveren. En helemaal beneden aan die pagina:
BEQUESTS: Now more than ever before professional accredited and registered afterlife researchers are struggling for funding so that they can help the world understand that there is an afterlife. After you have provided for your family in your will consider making a bequest which will bring about LIGHT on a global level after youve gone. So far, we can highly recommend the following legally registered organizations who will use your funding to benefit humanity
Je zou toch denken dat meneer niet om geld verlegen zit als hij miljoenen prijzengeld kan uitloven voor het bewijs van het niet-bestaan van iets.