Gekocht?en niemand zou me toch geloven omdat ik Photoshop CS2 (de nieuwe) heb
Moderator: Rhiannon
Gekocht?en niemand zou me toch geloven omdat ik Photoshop CS2 (de nieuwe) heb
Precies, zoals ik zelf ook al vermeldde:Volgens mij hoef je bij dit spelletje niet echt na te denken. Je moet hem natuurlijk in een beetje een normale hoek schieten, dus zoiets als 20-60 en dan een snelheid, maakt ook niet erg veel uit aangezien je op het allerhardst misschien rechtstreeks in de stekels vliegt en je op halve kracht van dynamiet naar dynamiet vliegt. Het is dus gewoon geluk
Je moet echt verdomd veel geluk hebben ermee zeg! Gebaseerd uiteraard op het grijsgespeelde piguingooien/-slaan/-slingeren en weet ik wat er niet in al die varianten is geweest.
Of je moet heeeeeeeel erg slim zijn, dan kun je ook enorm ver komen in dit spel 8)
Om je gerust te stellen, om de 32767 schoten komen alles weer axact terug.Ik blijf erbij dat het totaal random is, zelfs de ruimte tussen de voorwerpen en het soort voorwerp verschilt
Ik schiet natuurlijk met 29° en mijn hoogterecord is 225 ft. Echt een goed spel, als je je flink verveelt.Ik schiet altijd met 22°. Probeer trouwens ook dit hoogte-record te verbreken (156 ft):
Ik schiet natuurlijk met 29° en mijn hoogterecord is 225 ft. Echt een goed spel, als je je flink verveelt.p schreef:Ik schiet altijd met 22°. Probeer trouwens ook dit hoogte-record te verbreken (156 ft):![]()