Neen, we zijn niet alleen. Maar dit is niet de hoofdbrekende vraag, de vraag is, is er intelligent leven buiten ons in het heelal?
Zelf "geloof" ik wel in ET's omdat er nu eenmaal teveel UFO "sightings" zijn om het elke keer uit de weg te schuiven en te klasseren als natuurverschijnselen. We moeten eerlijk zijn en de claims bekijken die sceptici ons opleggen.
Velen zeggen moerasgas, andere zeggen reflectie, nog anderen zeggen gewoon dat de mensen die ze zien en ze filmen oplichters zijn en/of junkies zijn. Mensen gaan automatisch met het onderwerp lachen of uitlachen omdat onze cultuur ons nu zo eenmaal gevormd heeft. Mensen nemen je niet meer serieus, zelfs al is er zoveel bewijs.
Nu zijn er ET's die ons bezoeken en als dat zo is hoe kan dit als het snelheid van het licht niet kan worden behaalt?
Omdat zij zich niet vervoeren door systemen die afhankelijk zijn van snelheid maar omdat ze de ruimte "vouwen" als men op een blad een lijn tekent met aan het begin punt A en het eind punt B dan is voor ons logischerwijze de snelste weg in vogelvlucht, maar als men het papier vouwt is dit sneller en efficiënter.
Nu weet ik dat dit allemaal sifi lijkt en door velen totaal onwaar wordt beschouwd, maar er zijn wel degelijk mensen "professioneel" mee bezig. Nu je kan er mee lachen of het serieus nemen de Dr. Steven Greer is een interessant persoon om onderzoek op te doen. Hij heeft bijvoorbeeld Pres. Clinton gebrieft over het aanwezig zijn van ET's, de rede daarvan gaat veel te ver en dit hier is al gewaagt in "the scientific community".
Ook graan cirkels worden als dingen beschouwd die door mensen worden gemaakt, maar als je meer research doet op dat vlak zie je codes in de graan cirkels geprint. We praten hier over echte binaire codes en zelfs DNA info.
zie:
http://www.youtube.com/watch?v=_KoR2t-iM9k&NR=1
hou in het achterhoofd dat graan cirkels over nacht ontstaan en dat dit menselijk onmogelijk is om in zo een korte tijd een meesterwerk klaar te stomen met wat touw en plankjes. Natuurlijk zijn er altijd wel bij die wel gemaakt zijn door hoaxer's maar die zijn meestal niet zo ingewikkeld en/of zo groot.
Ik hoop dat ik niet teveel mensen aan het lachen bracht maar het enige ik kan zeggen is het onderwerp serieus te gaan bekijken en zonder vooroordelen.
BTW: België heeft zelf een grote "sighting" gehad namelijk "The Belgium Wave".
Hier bron:
http://ufos.about.com/od/trianglecasefiles/p/belgium.htm