Geen idee wat je hiermee bedoelt?@ Jan: Ik zou de kinematische bewegingsvergelijkingen voor éédimensionale bewegingen niet gebruiken tenzij het is voor posities, begin-en eindsnelheden te bepalen en dergelijke.
Geen idee wat je hiermee bedoelt?@ Jan: Ik zou de kinematische bewegingsvergelijkingen voor éédimensionale bewegingen niet gebruiken tenzij het is voor posities, begin-en eindsnelheden te bepalen en dergelijke.
Wij moeten nu met natuurkunde ( 3VWO ) een verslag maken en ben op dit forum gekomen omdat ik : Formule gemiddelde versnelling " google'de , dus.. wij moeten hem nu gaan gebruiken op de middelbare school !Jan van de Velde schreef:Ja, dat is 'ie ook. En wel 4 m/s². Maar ik snap niet waar je heen wil, waarom je met een "gemiddelde" versnelling ligt te modderen. Dat is een nogal ongebruikelijke term. Op de middelbare scholen komt hij alleszins niet voor bij mijn weten. Daar zijn eenparige versnellingen vaak al lastig genoeg.
Wat versta jij onder een "gemiddelde versnelling", en in welke gevallen gebruik je die, en hoe?
Kan haast niet anders dan een misverstand zijn. Kom eens met wat context rond dat "moeten gebruiken".Formule gemiddelde versnelling .......... wij moeten hem nu gaan gebruiken op de middelbare school ( 3VWO )!
Kan haast niet anders dan een misverstand zijn. Kom eens met wat context rond dat "moeten gebruiken".