Whooe, kheb nu een eiwit met zwavel in een paar van de aminozuren. Die had ik nog niet gezien! Nu een WU vn 500 frames, zit al op 100/500, gaat met 2 minuut nogwat per frame best lekker.
Whooe, kheb nu een eiwit met zwavel in een paar van de aminozuren.
Niet teveel van eten he, ga je rare luchtjes verspreiden! Ik heb er ook al zo eentje gehad, best wel een leuk gezicht, die gele bolletjes ertussen.....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip... http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Bij mij nog 145 dagen, maar zoals eerder al gezegd, wisselt dit vaak. Niet dat het iemand nog iets zal interesseren, maar ik zit intussen al over 13000/20000 frames
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?
Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl
Ik heb net met mijn broer mijn laptop eens grondig gekuist (letterlijk dan) We hebben massa's stof uit de laptop gehaald, ik vraag mij af of hij nu sneller werkt, want nu werkt het koelingssysteem stukken beter.
Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl
WOW, het helpt echt wel mijn laptop eens kuisen. De snelheis is momenteel (hou u vast) 17 second/frame. Ik heb nog nooit zo snel gehad. Als hij zo doorgaat is hij over twee dagen max al klaar.
Hoe zouden we er nog meer mensen bij kunnen betrekken?
Ideeen iemand?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip... http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Ik denk dat er weinig zo ontzettend tegen onze eigen regels in zou gaan als dat.
Misschien een prijs random verloot onder de mensen die over een jaar nog mee doen. Zou dat wat zijn?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.