ik heb ook al aardig wat gepost

maar het is nooit te laat he.
yo yo, ik ben Bas allias Assassinator (houd vaak van ninja's, stealthy stuff enzo in games, vandaar Assassinator)
ik ben 15 jaar, doe havo (te lam voor athemneum, of hoe je het ook schrijft), doe hoop ik volgend jaar examen daarna wil ik bio-informatica gaan studeren in nijmegen (als iemand daar meer info over heeft: graag) maar ben op dit moment werkzaam als winkelassistente (hey klinkt toch beter als vakkenvuller

) om een eige computer te kopen.
zelf game ik graag, vind World of Warcraft wel lache, maar doe de laatste tijd vooral veel Counterstrike Source (als er meer zijn die het spelen, stuur maar een PMetje

) om flink goed te worden, prof gamen zal er niet inzitten maar goed zijn is fijn. ook lees ik graag, vooral Dan Brown achtige boeken enzo, dat genre. ik kijk graag sci-fi, lekker fantaseren over de toekomst, ook lees ik het graag.
op dit forum discussier ik graag over dingen als religie, ethiek, de maatschappij en wil graag meer leren over dingen als quantum-mechanika, string-theory en dat soort dingen. oja, ik ben verzot op het heelal en ruimtevaart enzo, dus daar lees ik hier ook graag over.