StrangeQuark
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van Folding@wetenschapsforum.nl

Jongens, jongens, het is geen wedstrijd he. Kuchzesdekuch :roll:
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Ger

Tuurlijk wel een wedstrijd. Hoe meer competitiedrang hoe meer ze hun computer aan laten staan terwijl ze hem niet gebruiken en dus laten vouwen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Voor het geval iemand 'm niet door had, ik zal 'm even wat duidelijker neerzetten:
Kuch-zesde-kuch :roll:
Tuurlijk, er staan 6 man boven me. Maakt mij ook niet zoveel uit. Maar ja, als iemand dan eerst begint te pochen dat hij 1 plaatsje boven me staat kan ik het niet laten natuurlijk :P
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Jan van de Velde
Moderator

In het kader van:
Hoe zouden we er nog meer mensen bij kunnen betrekken?  

Ideeen iemand?
En in het kader van "alle kleine beetjes helpen"

zie mijn nieuwe onderschrift:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Bas

Goed zo Jan, met jouw +/- 40 (?) posts per dag maak jij zo uitstekend reclame... :roll:
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren
Lala

Tuurlijk, er staan 6 man boven me. Maakt mij ook niet zoveel uit. Maar ja, als iemand dan eerst begint te pochen dat hij 1 plaatsje boven me staat kan ik het niet laten natuurlijk :P
dat was voornamelijk vanwege het feit dat je 1 WU meer dan ik afhad, maar minder punten. :roll:

(engels met oostenrijkse primitieveling-accent)

I'll be back!
Appareo decet nihil munditia?
Ger

We horen toch al bij de hoogste 16,5% van de wereld. Niet slecht...
- Jimi Hendrix -
Cassanne

Ik heb me ook maar eens aangemeld... 0/500 en hij beweert er tien dagen over te gaan doen... hmm.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!
Veertje

Ik heb me ook aangemeld. Lucky me: 0/5000 !!!
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde
made in flanders

wow 5000, zo veel...

ik zit intussen aan 14000/ 20000 met een snelheid van 12 seconden/frame.

Hij zou morgen klaar moeten zijn, maar ik laat mijn laptop nooit nodeloos aan staan, ook niet voor folding, dus ik hoop dat het zeker dit weekend gedaan is. Eindelijk.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Veertje

Sinds 13.33 vanmiddag zit ik nu op 655/5000. :roll:

p2056_abeta_4mer, Gromacs core wordt berekend door: Intel Pentium® 4, 3.20 GHz, 1.0 GB RAM

Gaat goed zo.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde
Jan van de Velde
Moderator

Als iedere vouwer dat nou eens net als ik in zijn onderschrift vermeldt, dan staat waarschijnlijk ruim 25% van de posts op dit forum reclame te maken voor nog méér deelnemers......

Hop lieden, bij gebrek aan betere ideeën......

Murphy heeft ook moeten wijken voor het goede doel (maar zijn eigen wetten voorspelden dat al, dus dat is geen ramp) :roll:
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Ger

Niet om te regelneuken, maar in de forumregels staat het volgende:
In zowel posts als signatures is het niet toegestaan commerciële, ideële of charitatieve meldingen te doen.
Ook wetenschapsforum staat niet boven de wet :roll:
- Jimi Hendrix -
Jan van de Velde
Moderator

Niet om te regelneuken, maar in de forumregels staat het volgende:
In zowel posts als signatures is het niet toegestaan commerciële, ideële of charitatieve meldingen te doen.
Het probleem van regels is dat die altijd gisteren zijn gemaakt, en niet altijd zaken voorzien die morgen zouden kunnen gaan spelen. Voor dat soort gevallen zijn er altijd rechters die die regels interpreteren in de context van vandaag.

Ik wil als advocaat aandragen dat deze overtreding plaatsvindt weliswaar naar de letter, maar niet naar de geest van die regel. En in zo'n geval laat de rechter de geest prevaleren boven de letter. :P
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Ik wil als advocaat aandragen dat deze overtreding plaatsvindt weliswaar naar de letter, maar niet naar de geest van die regel. En in zo'n geval laat de rechter de geest prevaleren boven de letter. :P
Wat achtergrond: die regel is ingevoerd omdat hier nogal wat mensen kwamen die via wetenschapsforum.nl zoveel mogelijk mensen naar hun eigen site wilden komen lokken. Het betrof dus externen die hier kwamen bekendheid te verwerven.

In het geval van folding@home is het zo dat we intern met het idee zijn gekomen. Ik mag wel zeggen dat een groot deel van de lezers hier zich erg konden vinden in het project. Je kan er dan als groep voor kiezen om dat idee uit te dragen.

Kortom: Ik heb er geen problemen mee als er op dit forum (extra) reclame wordt gemaakt voor (1 van de) eigen activiteiten.
Ger schreef:Niet om te regelneuken, maar in de forumregels staat het volgende:

(...)

Maar het gaat nu niet over de wet, maar oven de regels. En aangezien we zelf onze eigen regels maken.... Het staat ons natuurlijk altijd vrij om onze eigen regels bij te stellen, dus als je vindt dat we er tegenin gaan wil ik dat wel even doen hoor :P

Ik moet zeggen: strikt genomen heb je wel gelijk hoor, maar ik hoop dat mijn uitleg de "geest" van de regel wat duidelijker heeft kunnen maken. Wel attent overigens dat je er op wees!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Terug naar “IT en informatica”