kan ik ook:Gabriël schreef:Behoorlijk kortzichtig allemaal.
Moet ik denken aan een citaat van Fred Hoyle:
"Een atheïst is iemand die in het donker met een zaklamp op een zonnewijzer schijnt en zo zichzelf wijsmaakt dat hij bepaalt hoe laat het is."
Vind ik eerlijk gezegd niet zo sterk, CvE! Is dat alles wat je daartegen in te brengen hebt ??collegavanerik schreef:kan ik ook:Gabriël schreef:
Behoorlijk kortzichtig allemaal.
"Een atheïst is iemand die in het donker met een zaklamp op een zonnewijzer schijnt en zo zichzelf wijsmaakt dat hij bepaalt hoe laat het is."
Geloof is een overtuiging die iemand heeft zonder dat daar enig wetenschappelijk bewijs voor is.http://nl.wikipedia.org/wiki/Gelovige
Gabriël schreef:collegavanerik schreef:Vind ik eerlijk gezegd niet zo sterk, CvE! Is dat alles wat je daartegen in te brengen hebt ??Gabriël schreef:
Behoorlijk kortzichtig allemaal.
Op de bron (Wikipeia) die jij hier aanhaalt, staat dat geloven ook met
"Een atheïst kijkt op z'n horloge en een gelovige op de zonnewijzer (soms lopen ze nog gelijk ook)"
Gabriël schreef:Vind ik eerlijk gezegd niet zo sterk, CvE! Is dat alles wat je daartegen in te brengen hebt ??
Op de bron (Wikipeia) die jij hier aanhaalt, staat dat geloven ook met vertrouwen te maken heeft.