Je kunt je ook afvragen "wat maakt het uit of de aarde plat is of niet, wat is het probleem"wat maakt het eigenlijk uit ze doen ons niet kwaad, wij hun ook niet denkik dus wat is het probleem
Het is niet 'mijn' theorie. Het is een feit dat er een UFO was, wat deze is is onbekend, maar het moet menselijk of een niet-menselijk schip geweest zijn.de theorie van p is dat het aliens zijn en hij probeert het te bewijzen dus zijn het niet alleen meer feiten.
Deze optie is in het geval van de Belgische driehoek uitgesloten.het hoeft niet te zijn dat er ufo's zijn misschien zijn het wel nog onverklaarde natuurverschijnselen.
Dit is incorrect en een vooroordeel.want als er ufo's zijn zijn die meestal precies zo als mensen willen dat een ufo er uitziet.
Aha, dus omdat jij er nog nooit 1 gezien hebt, bestaan ze niet?ik heb er nog nooit een gezien dus als we bezocht worden waarom zien zoveel mensen ze dan en ik niet? de mens wil graag dat we door aliens bezocht worden en dan gaan we soms dingen zien die er niet zijn.
dat de aarde plat of rond is maakt mij ook niet uit. beinvoeld dat je leven?
wat maakt het eigenlijk uit ze doen ons niet kwaad, wij hun ook niet denkik dus wat is het probleem
als een vliegend voorwerp niet verklaard kan worden, dan is het per definitie een UFO.als er iets in de lucht verschijnt en het kan niet verklaard worden betekend dat niet dat het ufo's zijn. als het werkelijk ufo's zijn (van buitenaardse afkomst) zou de nasa wel onderzoek doen daarnaar maar dat doen ze niet.
ook goed lezen. er staat ufo (van buitenaadse afkomst)als een vliegend voorwerp niet verklaard kan worden, dan is het per definitie een UFO.wesleyaarse99 schreef:als er iets in de lucht verschijnt en het kan niet verklaard worden betekend dat niet dat het ufo's zijn. als het werkelijk ufo's zijn (van buitenaardse afkomst) zou de nasa wel onderzoek doen daarnaar maar dat doen ze niet.
Bij de afkorting "UFO" denkt men meteen aan buitenaardse voortuigen. maar een UFO blijft een Unidentified Flying Object.
Jij ook goed lezen he, zie voorgaande posts.ook goed lezen. er staat ufo (van buitenaadse afkomst)w00tw00t schreef:als een vliegend voorwerp niet verklaard kan worden, dan is het per definitie een UFO.wesleyaarse99 schreef:als er iets in de lucht verschijnt en het kan niet verklaard worden betekend dat niet dat het ufo's zijn. als het werkelijk ufo's zijn (van buitenaardse afkomst) zou de nasa wel onderzoek doen daarnaar maar dat doen ze niet.
Bij de afkorting "UFO" denkt men meteen aan buitenaardse voortuigen. maar een UFO blijft een Unidentified Flying Object.
wat bedoel je hier precies mee?Jij ook goed lezen he, zie voorgaande posts.wesleyaarse99 schreef:ook goed lezen. er staat ufo (van buitenaadse afkomst)w00tw00t schreef:
als een vliegend voorwerp niet verklaard kan worden, dan is het per definitie een UFO.
Dat is toch simpel, gewoon de voorgaande posts lezenwat bedoel je hier precies mee?
Dat is dus niet zo.wesleyaarse99 schreef:ze hebben geen buitenaardse ufo waargenomen
ik ga er ook vanuit dat iedereen die hier even leest in de gaten heeft dat het om aliens gaat en niet om een unidentified flying object. dus iedereen hoeft dat niet elke keer weer te zeggen een ufo is hier een buitenaardse.
je leest niet goed want ik zet hier dat deze topic over buitenaardse ufo's gaat. dus bij deze topic zijn ze wel buitenaards!p schreef:Dat is dus niet zo.wesleyaarse99 schreef:ze hebben geen buitenaardse ufo waargenomen
ik ga er ook vanuit dat iedereen die hier even leest in de gaten heeft dat het om aliens gaat en niet om een unidentified flying object. dus iedereen hoeft dat niet elke keer weer te zeggen een ufo is hier een buitenaardse.
UFO = Unidentified Flying Object (en dus niet buitenaards)
En je kunt wel blijven roepen "het zijn geen aliens", maar wat is het dan wel?