leer eerst eens zinnen makenik zweer het het is zo ik heb het gedaan met vrienden op ene vriendins kamer en de deur ging gewoon bewegen en de lamp ging inees aan heel raar en je zag het glas echt draaien het si echt waar ik geloofde hetz elf ook niet maar nu wel pas op ehct ik waar schu we mij vriend zit in een voor gekken
Waarschijnlijk heb je die zaken alleen in je hoofd gezien aangezien ik ook erg vreemde zaken in je zinsopbouw waarneem.leer eerst eens zinnen makenbadboy schreef:ik zweer het het is zo ik heb het gedaan met vrienden op ene vriendins kamer en de deur ging gewoon bewegen en de lamp ging inees aan heel raar en je zag het glas echt draaien het si echt waar ik geloofde hetz elf ook niet maar nu wel pas op ehct ik waar schu we mij vriend zit in een voor gekken
Ik zeg dat die geesten helemaal niet bestaan en laat staan dat het aliens kunnen zijn uit een andere dimensie (kan niet volgens de huidige wetten van de natuurwetenschap)Anonymous schreef:Als er cameras gebruikt worden, worden de beelden weer afgedaan als trucage, nep enz.
Maar wie zegt dat die geesten geesten zijn en niet alliens die in een andere dimensie leven waar tijd anders verloopt als dat wij gewent zijn?
Nee maar ik heb hier veel ervaring mee ik heb al veel positieve geesten opgeroepen maar al 3 keer een klopgeest-->Poltergeists fenomeen dat is niet zo erg "ToF"volgens mij zijn geesten personen, al dan niet "in" een lichaam.
Is een geest zonder lichaaam niet zoiets als windows-98 zonder computer?
Nee maar ik heb hier veel ervaring mee ik heb al veel positieve geesten opgeroepen maar al 3 keer een klopgeest-->Poltergeists fenomeen dat is niet zo erg "ToF"doemdenker schreef:volgens mij zijn geesten personen, al dan niet "in" een lichaam.
Is een geest zonder lichaaam niet zoiets als windows-98 zonder computer?
Maar het lukt maar sommige mensen duwen op het glas en zeggen dan dat ze daar niet hebben op geduwd :s
Ik heb al gidsen van me kunnen oproepen en dat is echt super intressant!
Nu ga je ervan uit dat alles onderworpen is aan de wetten van de natuurwetenschap. Dat is een fout uitgangspunt, sommige zaken zijn niet aan natuurwetten gebonden......(kan niet volgens de huidige wetten van de natuurwetenschap)
Nu ga je ervan uit dat alles onderworpen is aan de wetten van de natuurwetenschap. Dat is een fout uitgangspunt, sommige zaken zijn niet aan natuurwetten gebonden.The Don schreef:.....(kan niet volgens de huidige wetten van de natuurwetenschap)
Ik denk dat geesten niet bestaan, omdat er (imho) niets na de dood is, en er dus niks is om mee te communiceren.
Had ik het over fysieke zaken dan? 8)...Welke fysieke zaken zijn dan duidelijk niet gebonden aan de natuurwetten? Ze heten toch niet voor niets "wetten" ?
haha dat is een goeie inderdaad...dan moet je ook niet beweren dat er zaken "niet gebonden zijn aan natuurwetten".Had ik het over fysieke zaken dan? 8)The Don schreef:...Welke fysieke zaken zijn dan duidelijk niet gebonden aan de natuurwetten? Ze heten toch niet voor niets "wetten" ?
Dit topic gaat toch over geesten?
Als jouw strategie is om mensen dingen in de mond te leggen die ze niet hebben gezegd dan zal ik dit topic ook maar laten voor wat het is.....Jouw theorie "geesten zijn niet fysiek dus ze hoeven niet te voldoen aan de natuurwetten dus ze zijn niet aan te tonen dus ze bestaan" is niet erg indrukwekkend
Als jouw strategie is om mensen dingen in de mond te leggen die ze niet hebben gezegd dan zal ik dit topic ook maar laten voor wat het is.The Don schreef:....Jouw theorie "geesten zijn niet fysiek dus ze hoeven niet te voldoen aan de natuurwetten dus ze zijn niet aan te tonen dus ze bestaan" is niet erg indrukwekkend