skyguy
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van Folding@wetenschapsforum.nl

Hmm ik heb nog nergens last van gehad, draait altijd perfect bij mij.... :roll:
Ger

Bij mij gaat ook alles van een leien dakje. Ik heb in het begin 1x gehad dat hij haperde en opnieuw moest beginnen. Sindsdien geen enkel probleem meer gehad.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
John Nash

Hebben jullie wel eens gedacht aan de negatieve consequenties van deze 'folding-dines'? Biologische oorlogsvoering waarin Genetica mogelijkerwijs een grote rol in gaat spelen
De halfjoodse arts dokter Fransz J. Kallmann, die na de oorlog toetreedt tot de 'Eugenetics Society' en daarvan lid is van 1954 tot 1965, voerde een van zijn misdadigste acties uit door Otmar von Verschuer te helpen ontsnappen door tijdens de denazificatie vóór hem te pleiten. Kallmann richtte vervolgens de 'American Society of Human Genetics' op die als eerste item het Human genome Project HUGO onder handen nam om de menselijke genetische identiteit in kaart te brengen
DePurpereWolf

Hebben jullie wel eens gedacht aan de negatieve consequenties van deze 'folding-dines'? Biologische oorlogsvoering waarin Genetica mogelijkerwijs een grote rol in gaat spelen

Wetenschap introduceert altijd gevaren in de mensheid, dit mag echter nooit de wetenschap negatief beinvloeden.
Cycloon

Wetenschap introduceert altijd gevaren in de mensheid, dit mag echter nooit de wetenschap negatief beinvloeden.

Idd het 'beste' voorbeeld zal wel de atoombom zijn. Zonder Einstein z'n onderzoek zou er nooit een atoombom geweest zijn (nja mss door iemand anders mja) MAAR er zouden ook geen kerncentrales geweest zijn! Waar zouden we dan vandaag gestaan hebben ... Dus alles heeft voor en nadelen. Zelf het vuurwerk werd misbruikt :wink:
John Nash

Eens Oneens

Je zou er toch voor kunnen kiezen hier niet aan mee te doen? (Zoals ik...)
skyguy

Dat kan zeker..moet iedereen zelf weten wat hij/zij doet. Maar ikzelf acht de kans dat dit misbruikt wordt toch zeer klein, en ik vind de voordelen die het nu heeft toch wel érg belangrijk.
Ger

Alles kan een negatieve consequentie hebben. Zelfs als jij met je partner een kind krijgt, het mooiste van de wereld zoals vaak gezegd. Maar misschien wordt dat kind wel een gruwelijke dictator. Dan had je dat kind beter niet kunnen krijgen.

Dus zo beschouwd kun je eigenlijk nooit iets goeds doen zonder het risico te lopen op een slechte "bijwerking". Vaarwel, mensheid.
- Jimi Hendrix -
Bas

We stijgen nog steeds.. Kom op mensen, nog meer pc-kracht erbij.. 8)
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren
Jan van de Velde
Moderator

Is nieuweling Kakao die met die mooie statistieken komt opdraven ook al voor wetenschapsforum aan het vouwen, of is Kakao van de "concurrentie" en komt hij ons iets onder de neus wrijven??? :D

Overigens, er staan hier nou drie eiwitjes op het vuur, een op een hoge pit, vóór het eind van de week is die er weer wel. Eén op een laag pitje, geef het nog 14 dagen. En nog een pannetje op de waakvlam, dat duurt nog wel een maand of drie....... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
robindr

Ik doe (terug) mee. Ik heb destijds al gevouwen maar met een andere username.

Spijtig genoeg kan ik blijkbaar mijn reeds afgewerkte WU's niet meenemen naar een nieuwe username. Spijtig, want ik had er toch al 38 wu's in augustus 2002.

http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.p...sername=ThaSimp

Maarja niets aan te doen (of toch?)

Ik ben toen gestopt met FAH en ben in het Find-a-Drug project gestapt, toen deze er onlangs mee stopten kan ik dus nu terug beginnen vouwen.

Dit is alvast mijn statspagina:

http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py...r&teamnum=48658

Client is juist geinstalleerd dus die staan momenteel nog op 0.

dju, dju toch spijtig van die 38 wu's ;-)
Ger

Hoe lang ben je wel niet bezig geweest met die 38 WU's? Ik ben nu pas met m'n 8e bezig.
- Jimi Hendrix -
robindr

Ik heb geen flauw idee wanneer ik mijn eerste wu heb gedownload. Kan je dat nog ergens terugvinden op hun site?

Ik denk wel dat ik fah toen op 2 pc's heb laten draaien. Ik heb er nu nog eentje bij dus zal ik fah ook op de andere 2 laten werken. Nu Find-a-Drug gestopt is hebben die toch niets meer te doen in hun vrije cpu tijd :-)
Jan van de Velde
Moderator

als je met de muis naar het rode icoontje op je taakbalk gaat, verschijnt er een menuutje.

via STATUS naar MY FOLDING klik, en kies op de foldingpagina voor de link:

unitinfo.txt

je krijgt dan zo'n soort tekstje (deze is van mijn huidige WU)
Current Work Unit

-----------------

Name: p1809_Collagen_POG10new_

Download time: February 19 10:47:07

Due time: April 4 10:47:07

Progress: 70%  [|||||||___]
:roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

Terug naar “IT en informatica”