robindr
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van Folding@wetenschapsforum.nl

Ja idd, dat wel, maar dat is voor de laatst gedowloade WU. Ger vroeg echter:
Hoe lang ben je wel niet bezig geweest met die 38 WU's? Ik ben nu pas met m'n 8e bezig.
Ik kan alleen op mijn vorige stat pagina terugzien wannneer ik de laatste wu heb teruggezonden met mijn andere username, maar niet wanneer ik mijn eerste heb gedownload.

http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.p...sername=ThaSimp
made in flanders

mijn derde WU is net af, het duurde langer dan verwacht omdak ik veel naschoolse activiteiten had deze week, en daar mijn laptop alleen aanlicht als ik thuis ben...
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Mar(c)

Er is ook een log file FAHlog.txt, waar wat meer informatie in staat.

Deze kun je via Status, About en Configure openen, maar als je naar je Program FilesFolding@Home directory (of waar je je F@H dan ook maar mag hebben staan) gaat, zie je daar naast deze FAHlog.txt ook een FAHlog-Prev.txt.

Dit bestand wordt regelmatig overschreven, dus als je het niet regelmatig verplaatst/hernoemt, kun je helaas slechts een beetje (alleen recente) vouwgeschiedenis terugzien.

Overigens is er ook een wat uitgebreidere stats-site met de toepasselijke url http://fahstats.com/.

Hier staan onze team-stats: http://fahstats.com/t.php?t=48658, inclusief prognoses voor de komende 24 uur, 7 dagen en 30 dagen (stijgers en dalers)!

Jammer dat ze de datum van je eerste WU nergens vermelden (heb ik althans nergens kunnen vinden).
made in flanders

Ik heb net de laptop van mijn broer ook aan het werk gezet, maar ik heb mijn naam en het nummer ingevuld, maar hij zegt wel niet dat ik al 3 afgewerkte WU's heb, is dit normaal of heb ik een fout gemaakt?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Mar(c)

Ik heb net de laptop van mijn broer ook aan het werk gezet, maar ik heb mijn naam en het nummer ingevuld, maar hij zegt wel niet dat ik al 3 afgewerkte WU's heb, is dit normaal of heb ik een fout gemaakt?
Dit is normaal; het aantal voltooide WU's (het aantal dat op je Folding@Home display wordt weergegeven) wordt lokaal opgeslagen. Dit kan dus afwijken van het aantal op je online userpage als je meerdere computers (hebt) gebruikt.
Jan van de Velde
Moderator

Die laptop van je broer weet niet dat jouw computer ook aan het werk is? :roll:

Bij de statistieken van Folding worden onder dezelfde naam ingeleverde WU's wel bij dezelfde naam opgeteld.

In de teamstatistieken van het forum zie ik maar 23 deelnemersnamen, maar wel 26 actieve computers. Dat betekent dat er drie forummers zijn die al vanaf twee computers iets hebben ingeleverd (of één forummer die al vanaf 4 computers iets heeft ingeleverd)

:P
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
made in flanders

Ok dan, mijn broer zijn laptop is vrij goed, dus ik verwacht dat ik nu snel begin te stijgen.

Our team needs you!
Ger

Bro heeft 4 active processors. Kun je zien als je op zijn naam klikt (active processors whitin 50 days)

Hem kunnen we nooit inhalen... :roll:
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
made in flanders

Zeg nooit nooit, nu ik eraan denk, we hebben in school laptops, als ik daar nu eens rap folding installeer en op mijn naam zet, dan heb ik 50 active processoren achter mijn naam.

Our team needs you!
Cycloon

Zeg nooit nooit, nu ik eraan denk, we hebben in school laptops, als ik daar nu eens rap folding installeer en op mijn naam zet, dan heb ik 50 active processoren achter mijn naam.

Bij ons op school staat er een programmatje dat automatisch alle nieuwe bestanden erafgooit :roll:
Ger

Volgens mij zou ik dat bij ons op school nog wel eens voor elkaar kunnen krijgen. We hebben ook eens Red alert 2, Unreal Tournament, Liero Xtreme en MOH geïnstalleerd gehad voor langere tijd.

Alleen moet dat dan wel onder een anonieme account, en dat is tegenwoordig lastiger. Maar ja, sinds ik erachter gekomen ben dat ik mezelf administratorrechten kon geven lijkt alles mogelijk... :roll:
- Jimi Hendrix -
Jan van de Velde
Moderator

Ik heb er net weer een afgeleverd. Nu krijg ik er een van ruim 400 punten, met een deadline van 78 dagen.

dat duurt dus nog wel even..........

:roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
robindr

Voor mensen die graag hun stats weergeven in hun sig: Kijk eens op volgende link:

http://forum.folding-community.org/viewtop...pic.php?t=11700 -> Folding sig images

Je hebt daar een aantal links naar sites waar je dynamische sig's kan aanmaken met real-time stats voor je F@H-account.

In mijn sig hieronder vindt je alvast een voorfbeeld, maar het kan vééél mooier natuurlijk. Let wel dat de stats nog deze zijn van mijn vroegere fah-account, omdat ik voor mijn huidige nog geen resultaten heb.

Onderstaande sig is gemaakt via:

http://www.dcsig.com

(Moet wel nog wat aan gewerkt worden

Edit: Oeps blijkbaar wordt de sig niet getoond???

Dit is dus het voorbeeld:

Afbeelding
Ger

Alle BBcode in het onderschrift is uitgeschakelt, zie de regels. Is om de aandacht niet van de inhoud van de topics af te leiden.
- Jimi Hendrix -
robindr

Alle BBcode in het onderschrift is uitgeschakelt, zie de regels. Is om de aandacht niet van de inhoud van de topics af te leiden.
Wel eerlijk gezegd vind ik dit:
Verbeter de wereld, begin bij Folding@wetenschapsforum  http://sciencetalk.nl/forum/invision ... opic=20003
storender dan dit.

Verbeter de wereld, begin bij Folding@wetenschapsforum

Maar soit das off-topic

Terug naar “IT en informatica”