Ik moet ook nog tot 17u dan morgen nog van 9-13 en overmorgen van 9-15...
Eerstejaars scheikunde zijn veel te lang op de uni
Moderator: Rhiannon
Dus jij denkt dat wanneer je gaat werken je niet om zeven uur op hoeft?koekoek1 schreef: juist niet![]()
's ochtends sta ik echt niet voor 7 u op hoor![]()
![]()