Puzzel Puzzels
koekoek1
Artikelen: 0
Berichten: 316
Lid geworden op: vr 22 jun 2007, 10:04

Re: Nutteloos feit

Je hebt blijkbaar mensen en luie mensen :P

Ik moet ook nog tot 17u dan morgen nog van 9-13 en overmorgen van 9-15...

Eerstejaars scheikunde zijn veel te lang op de uni

ads

Steun Sciencetalk Twinmarkers 168 stuks voor volwassenen - Alcohol markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Twinmarkers 168 stuks voor volwassenen - Alcohol markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 75 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 75 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 1TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 1TB

Bekijk product

tequila boy
Artikelen: 0
Berichten: 1.490
Lid geworden op: wo 28 mar 2007, 07:45

Re: Nutteloos feit

haha :D

ik moet elke dag van 7.30 tot 16.00 8-)
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

koekoek1
Artikelen: 0
Berichten: 316
Lid geworden op: vr 22 jun 2007, 10:04

Re: Nutteloos feit

das altijd nog langer :P :P

Wel eerder klaar Afbeelding
drune134
Artikelen: 0
Berichten: 873
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 10:40

Re: Nutteloos feit

zo zie je maar, je kunt beter blijven studeren, heb je meer vrije tijd. :D
koekoek1
Artikelen: 0
Berichten: 316
Lid geworden op: vr 22 jun 2007, 10:04

Re: Nutteloos feit

juist niet :P

's ochtends sta ik echt niet voor 7 u op hoor 8-) 8-)
tequila boy
Artikelen: 0
Berichten: 1.490
Lid geworden op: wo 28 mar 2007, 07:45

Re: Nutteloos feit

dat is waar

en dan is dit alleen mijn stage nog maar :P ;)
drune134
Artikelen: 0
Berichten: 873
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 10:40

Re: Nutteloos feit

koekoek1 schreef: juist niet :P

's ochtends sta ik echt niet voor 7 u op hoor 8-) 8-)
Dus jij denkt dat wanneer je gaat werken je niet om zeven uur op hoeft?

Klopt: Ik sta om half zes op, snelle douche, brood klaarmaken, eten en weg, woon-werk reisje 7 uur beginnen.

Als ik om 8 uur wegrij ben ik niet voor 10 uur op mijn werk. En 's avonds pas na 7 uur thuis of zo.

Dan ben je zo'n 12 uur van huis weg.
tequila boy
Artikelen: 0
Berichten: 1.490
Lid geworden op: wo 28 mar 2007, 07:45

Re: Nutteloos feit

dat is langer dan mij :P

ik sta om half 6 op, half 7 bus, half 8 werk en andersom 16.00 klaar,16.40 bus en 17.40 thuis 8-)
drune134
Artikelen: 0
Berichten: 873
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 10:40

Re: Nutteloos feit

Even heel iets anders:

Er loopt me hier toch een lekker mokkel rond.

Hoe is dat bij jullie gesteld?
Peertje
Artikelen: 0
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 30 dec 2005, 13:53

Re: Nutteloos feit

dr loopt hier niemand rond, behalve ik :P
tequila boy
Artikelen: 0
Berichten: 1.490
Lid geworden op: wo 28 mar 2007, 07:45

Re: Nutteloos feit

hier niet, zijn hier allemaal wat oudere vrouwen maar niks voor mij ;)

nog 1.5 uur dan zie ik iets lekkers :D
Peertje
Artikelen: 0
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 30 dec 2005, 13:53

Re: Nutteloos feit

wat voor lekkers, eten?
tequila boy
Artikelen: 0
Berichten: 1.490
Lid geworden op: wo 28 mar 2007, 07:45

Re: Nutteloos feit

nee dat duurt nog 2 uurtjes (minimaal)
Peertje
Artikelen: 0
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 30 dec 2005, 13:53

Re: Nutteloos feit

wat voor lekkers zie je dan over 1,5 uur?

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking luxe

bol cadeaukaart - verpakking luxe

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Bekijk product

tequila boy
Artikelen: 0
Berichten: 1.490
Lid geworden op: wo 28 mar 2007, 07:45

Re: Nutteloos feit

mijn vriendin ;) :D

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!