ben het niet eens met je oneensheid. Het feit dat iets er is bevestigd tegelijkertijd ook zijn tegendeel, we leven hier nou eenmaal in een wereld van tegenstelligen en met "we moeten het ermee doen" bedoel ik op zijn oud grieks hoor. Misschien heb ik me wat ongelukkig geformuleerd want zo zou het opgevat kunnen worden, dat ligt aan je achtergrond van of overtuigingen. Ik ben een liefhebber van Rousseau, een filosoof uit de tijd van de verlichting, waarin men begon met expermenteren, dus ik bedoel het allesbehalve oud grieks. En wat je zegt over de hersenhelften ,daar benik het nou geheel met je oneens. We weten nog niet zoveel van dat ongebruikte deel. En hetis een feit dat we nog lang niet zoveel weten over de mens , er worden steeds nieuwe ontdekkingen gedaan en daarbij wordt vaak vergeten dat er nog een heleboelis wat we niet zien. en weten. En dat is wat ik bedoel met "we moeten het ermee doen" .Ik bedoel niet we moeten ons ermaar bij neer leggen, ik wil juist geprikkeld blijven om verder te kijken dan de wetenschappelijke dogmas. We weten al veel maar er is nog meer dat we niet weten.De mening van de meerderheid moet men niet verwarren met de waarheid.....
Het klinkt als het begin van een prachtige discussie, waarom log je jezelf niet in en start je een nieuw topic? Je klinkt als iemand die wel een mening over dingen heeft (is positief bedoelt). Het is hier alleen niet helemaal op z'n plek, aangezien dit topic over het begin van alles gaat, en jij het meer abstracter maakt. Maar klinkt als een gave discussie. Ik wil er hier alleen niet teveel op ingaan, omdat het volgens mij niets te maken heeft met wat er aan het begin van het begin was.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.