ik vind jou zielig..altijd maar te zeiken over iemands taalgebruik, krijg een hobby ofzo man:S wat maakt het nou uit als er een aantal spelfoutjes instaan..als de info maar goed is. zeikerd....
Ik meende mij ergens te herinneren dat niets sneller kan gaan dan het licht, laat staan 300 keer sneller! Vanwaar heb jij deze informatie??
Ik lees een tegenstelling in dit bericht. De schrijver stelt eerst dat tijdreizen niet mogelijk is, maar eindigd dan met een stelling die alleen een tijdreiziger kan nemen, namelijk dat tijdreizen nooit uitgevonden gaat worden.Ik denk dat het wel mogelijk is om in de tijd te rijzen via wormgaten maar zover zou de mens nooit kunne komen.
Tot op heden is er nog niemand in geslaagd om aan te tonen dat:
1) zo'n bovengrens niet bestaat
2) dat het licht niet reist met die maximale snelheid (in vacuum)
Ik denk eerder dat wiskunde een menselijke uitvinding is om de natuur te begrijpen. Wiskunde is dan niet reëel (komt voort uit menselijk verstand), dus eigenlijk is het geen deel van het heelal. De wetten van het universum kijken niet naar de wiskunde om te doen wat ze moeten doen, ze zijn er gewoon en het is onze taak om ze te doorgronden - via de wiskunde.Wiskunde is oneindig en is onderdeel van het heelal want alles wat er bestaat is het heelal, wiskunde ook dus het is een feit dat het heelal oneindig is want wiskunde zal altijd blijven bestaan ook als wij er niet meer zijn.