Deze foto is overigens volgens mij wél nep. De richting van de schaduwen op het maanoppervlak komt niet overeen met de lichtinval van de zon op de aarde.
Moderator: Rhiannon
Deze foto is overigens volgens mij wél nep. De richting van de schaduwen op het maanoppervlak komt niet overeen met de lichtinval van de zon op de aarde.
Als er kunstlicht is geplaatst, dan vraag ik mij af waarom je een deel van de paal van de vlag wel ziet, maar vlag onder de vlag zelf een stukje mist? Of licht dat aan de schaduw van de vlag zelf?Kan het zijn dat er extra kunstlicht geplaatst was. (Ergens links op de foto dan?)
Niet dat ik aan de maanlanding twijfel, maar sinds wanneer HEB je gelijk omdat je iemand kunt vloeren?Dit is voor mij al genoeg bewijs ](*,)
Is deze leraar in de tussentijd al op cursus of heropvoedingskamp geweest wegens poging tot indoctrinatie en verspreiding van een complottheorie onder jongeren, vanuit een positie met 'gezag'? ](*,)hapsnurker schreef:We hadden natuurkunde en onze leraar vertelde ons dat de maanlanding nep was
WHY?!?!
antwoord: Er is een foto van Neil met een wapperende vlag. Dit kan helemaal niet, want er is geen lucht op de maan
als je een ventilator zou aansluiten zou je de koude lucht niet voelen want die is er niet!
Die leraar denkt dat het in een van Hollywoods geheime studio's is gebeurd
Foto: neil met neppe wapperende vlag
Wat denken jullie? vooral voor de wetenschappelijke mensen, die er misschien meer over weten
Haha, nog steeds niet, want hij denkt nog steeds dat hij Jezus is. ](*,)Zieleleek schreef:Is deze leraar in de tussentijd al op cursus of heropvoedingskamp geweest wegens poging tot indoctrinatie en verspreiding van een complottheorie onder jongeren, vanuit een positie met 'gezag'? /
Complottheorieën, satanische boodschappen e.d. zijn al vaker besproken in het wsf en passen vaak evenzeer in het forum psychologie en sociologie... Boeiend!
De Mythbusters hebben juist laten zien dat het geen nep was.The Mythbusters hebben ook een filmpje over dat de maanlanding nep zou zijn..
Maybe it is here: http://sciencetalk.nl/forum/index.php?s...st&p=535047hapsnurker schreef:Haha, nog steeds niet, want hij denkt nog steeds dat hij Jezus is. ](*,)
Maargoed, ik vond het al een beetje raar om te horen.
The Mythbusters hebben ook een filmpje over dat de maanlanding nep zou zijn..
Maybe is it on youtube
Zal niet meer gebeuren.Tonno schreef:Wanneer plannen ze voor de tweede maanlanding in? En waarom duurt het zo lang?
Tweede keer moet toch gemakkelijker en sneller gaan, of niet?