Puzzel Puzzels
Ger
Artikelen: 0

Re: Intelligentie: Links of rechtshandigheid.

Hmm.. ik zit op een HTS, en daar zijn wel meer linkshandigen dan het gemiddelde volgens mij. Maar het overgrote deel is toch nog wel rechtshandig. Ik gok dat de verhouding ongeveer 70-30 is in het voordeel van de rechtshandigen.

Of de linkshandigen beter presteren weet ik niet. Maar het is in ieder geval geen voorwaarde; zowel links- als rechtshandigen halen hun diploma. :wink:
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 15 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

ads

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

Bekijk product

kada
Artikelen: 0

Re: Intelligentie: Links of rechtshandigheid.

wat een interessant ondwerp! ik heb nooit geweten dat er een link bestaat tussen links/rechtshandig en je sterke kanten hihi.

ik ben gematigd links (10 van de 12 vragen links geantwoord)

ik ben totaal niet technisch ingesteld, ben een absolute nerd in wiskunde en scheikunde en alle andere exacte vakken.

ik ben wel een enorm gevoelsmens, ben ook hooggevoelig en heb zeer veel aanleg voor het zien van details.

als ik bovenstaande berichten lees lijk ik wel compleet ongekeerd hihi. alles wat bij mij heel sterk aanwezig is zou liggen in de linker hersenhelft, terwijl ik ook links schrijf :roll:

dus de theorie gaat niet voor iedereen op.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🌎 Psychologie en Sociologie”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!