Knowledge doesn't kill people, bombs do
Wat een mooie zegswijzeKnowledge doesn't kill people, bombs do 8-[
Ja missschien dat voorlichting bij deze situatie toch zou helpen.Zie je nou dat voorlichting nodig is
Dat soort sites verspreiden geen kennis. Dit is non-info. Ik zie het in de zelfde orde als dat veelgeroemde anarchists crapbook. Veel k3wl, weinig chemie. Bovendien gevaarlijk.Natuurlijk moeten dit soort sites niet verboden worden. Kennis is gratis en ongevaarlijk, wat je vervolgens doet met deze kennis, dat is aan jou.
Er ontstaat een gasPlacebo schreef: en wat ik dan weer wil weten van zoiets .. (ik weet inmiddels hoe ze gemaakt worden) .. waarom ontploft zoiets dan ..
Das ook gevaarlijke troep 8-[ . Doe mijn ook maar een melkbus met wat carbid. Zelf schiet ik met plastic zakken dus er schiet ook geen deksel meer weg dus alleen een harde knal. Erg tofPlacebo schreef: en natuurlijk is het leuk om zoiets hard te laten knallen maar dan rijd ik toch liever even de grens over en ga ik wat vuurwerk in belgie halen dat ligt hier een paar kilometertjes vandaan.
mvg kevin
Zekers zijn er ook weer velen die tegen zijn, dat men 'tedere' kinder-zieltjes weer zoiets laat kijken ...
Het probleem blijft natuurlijk dat slechts een bepaalde groep mensen zullen afgeschrikt worden. En zonder hun medewerking zelf luisteren ze toch niet als iemand erover praat.
Hier staat wel meer info erover:Placebo schreef:en ik wist dat er een gast ontstond maar bedoel de hele chemische reactie en waarom er welk ingredient bij moet enz ..
mvg kevin
Er komen helemaal geen waterstofionen aan te pas... Dat is het gevaarlijke met de menigte, zo'n chemie hoort thuis in de labo's en zeker niet in de handen van domme mensenDus het aluminium reageert met de waterstofionen, in theorie zou dit dus ook met en sterk zuur moeten kunnen, nu is mijn vraag.. Is dat waar? (niet uitproberen aub)
Ik wil niet kinderachtig doen, maar die komen er zeker wel aan te pas..epiphonix schreef: Er komen helemaal geen waterstofionen aan te pas...