MOEILIJK
Ik heb denk ik 89.
mja, ik moet toegeven dat ik gisteren, toen ik alles nog eens nakeek toch wel stomme fouten van mij heb gevonden.. Ik denk dat dat kwam door de tijdsdruk. Hehe, ik heb me toch goed geamuseerd. 8)Het is niet zo dat je veel kennis van het zesde jaar nodig had, echt niet. Ik snap niet waar je dat blijft halen... De vragen worden trouwens specifiek zo opgesteld dat zesdejaars geen voordeel hebben, en als je de leerplannen van het zesde jaar bekijkt zal je zien dat er geen enkele vraag ook maar een beetje aansluit bij wat er op die leerplannen staat. (Je kan trouwens ook niet weten wat precies leerstof van het zesde jaar is. Het is niet zo omdat je iets niet gezien hebt of vergeten bent, dat dat daarom zesdejaars-leerstof is.) Maar euhm, het was wel pittig, dat geef ik toe. De vragen staan ondertussen online. Een van de moeilijkste vragen uit deze tweede ronde werd door mij gecreëerd: vraag 13 (over de monische vijfdegraadsveelterm).
Ik ben wel eens benieuwd naar de vragen, iemand die soms de vragenbundel kan inscannen of iets dergelijks?