Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
mo
Artikelen: 0

Re: VWO 2006

MOEILIJK

Ik heb denk ik 89.

ads

Steun Sciencetalk HP DeskJet 2820e - All-in-One Printer - Geschikt voor Instant Ink - Cement

HP DeskJet 2820e - All-in-One Printer - Geschikt voor Instant Ink - Cement

Bekijk product

Steun Sciencetalk Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Midnight Black

Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Midnight Black

Bekijk product

Pollop XXIII

Ik heb 123. Was inderdaad geen makkelijke ronde. Vraag 21 vond ik zeer onduidelijk, ik verstond er niks van dus ik heb ze opengelaten.
Jan Vonk
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

driese

amai, ik heb 106 en ben daar wel tevreden mee. Dit zal ongeveer rond de limiet zijn zeker?
driese

weet er iemand de limiet van de vorige jaren?
bibliotheek357

pff, dat was rampzalig. Er was veel leerstof van het 6de jaar bij en omdat ik in het vijfde zit moest ik veel vragen gokken.. Ik heb een score van 55.
Niet weten is geen schande, niet willen weten wél, en persé beter willen weten ook!

(quotatie van Jan van de Velde)
-=zweistein=-

inderdaad rampzalig, ik heb de meeste kunne oplossen maar door stomme rekenfoutjes heb ik veel foute oplossingen aangekruist.

score: 80/150

Ik heb zeker 3 vragen niet kunnen beantwoorden omdat ze niet duidelijk waren
The first writing, science, mathematics, law and philosophy in the world, making the region the center of what is called the "Cradle of Civilization" - Iraq
Iwerke

ai zo te horen niet zo'n gemakkelijke ronde...

iemand die door gaat naar de 3de ronde?? :roll:
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.

_-'-.Albert Einstein.-'-_
Cycloon

Ik ben wel eens benieuwd naar de vragen, iemand die soms de vragenbundel kan inscannen of iets dergelijks?
Iwerke

ja ik ook wel.

maar als je nog een half jaar kan wachten komen die ook wel op hun website te staan zeker .. niet? :roll:
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.

_-'-.Albert Einstein.-'-_
Ernie

Het is niet zo dat je veel kennis van het zesde jaar nodig had, echt niet. Ik snap niet waar je dat blijft halen... De vragen worden trouwens specifiek zo opgesteld dat zesdejaars geen voordeel hebben, en als je de leerplannen van het zesde jaar bekijkt zal je zien dat er geen enkele vraag ook maar een beetje aansluit bij wat er op die leerplannen staat. (Je kan trouwens ook niet weten wat precies leerstof van het zesde jaar is. Het is niet zo omdat je iets niet gezien hebt of vergeten bent, dat dat daarom zesdejaars-leerstof is.) Maar euhm, het was wel pittig, dat geef ik toe. De vragen staan ondertussen online. Een van de moeilijkste vragen uit deze tweede ronde werd door mij gecreëerd: vraag 13 (over de monische vijfdegraadsveelterm).
Ernie

Schatting van de cesuur: tussen de 98 en 102.
bibliotheek357

Het is niet zo dat je veel kennis van het zesde jaar nodig had, echt niet. Ik snap niet waar je dat blijft halen... De vragen worden trouwens specifiek zo opgesteld dat zesdejaars geen voordeel hebben, en als je de leerplannen van het zesde jaar bekijkt zal je zien dat er geen enkele vraag ook maar een beetje aansluit bij wat er op die leerplannen staat. (Je kan trouwens ook niet weten wat precies leerstof van het zesde jaar is. Het is niet zo omdat je iets niet gezien hebt of vergeten bent, dat dat daarom zesdejaars-leerstof is.) Maar euhm, het was wel pittig, dat geef ik toe. De vragen staan ondertussen online. Een van de moeilijkste vragen uit deze tweede ronde werd door mij gecreëerd: vraag 13 (over de monische vijfdegraadsveelterm).
mja, ik moet toegeven dat ik gisteren, toen ik alles nog eens nakeek toch wel stomme fouten van mij heb gevonden.. Ik denk dat dat kwam door de tijdsdruk. Hehe, ik heb me toch goed geamuseerd. 8)
Niet weten is geen schande, niet willen weten wél, en persé beter willen weten ook!

(quotatie van Jan van de Velde)
ZonnTroLL

Ik zit in het 4de jaar en ik heb -als ik niets fout heb ingekleurd- voor de tweede ronde van de JWO 78 punten en daar ben ik tevreden mee...'k Had het geschat op een 50 (vanwege de 'slechte' punten in de eerste ronde).. :roll:

Ik vond het leuk om hem te maken. En dan nog in zo'n zaal met 200 mensen...
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.
mo

Ik ben wel eens benieuwd naar de vragen, iemand die soms de vragenbundel kan inscannen of iets dergelijks?

Gewoon www.vwo.be , dan zie je wel :roll:

ads

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier ft A4, 80 g - 2500 vellen (Doos met 5 pakken van 500 vel)

Double A Premium printpapier ft A4, 80 g - 2500 vellen (Doos met 5 pakken van 500 vel)

Bekijk product

Steun Sciencetalk MSI MAG 242C - Full HD Curved Gaming Monitor - 180hz - 24 inch

MSI MAG 242C - Full HD Curved Gaming Monitor - 180hz - 24 inch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Bekijk product

fatjohn

Ik heb tussen de 100 en de 105 tzou dus eens ferm kantje boordje worden als ik hoor. Is het niet ernie?

Zeg het als iemand weet hoeveel het is.
Rond is de mens die denkt dat de aarde plat is.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🎲 Wiskunde”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!