Formeel heb je gelijk (gelukkig). Maar dit noemen we toch niet het gebruik van de productregel.
Ok, interessant, hoe zou jij dit dan wel omschrijven? Later zeg ik je waarom ik dit interessant vind, na jouw antwoord.
Vergelijk het hiermee:
f(x)=2x
f'(x)=0*x+2*1
Een leuke is wel:
f(x)=x²=x*x
f'(x)=1*x+x*1
Zijn deze voorbeelden dan wel "correct" gebruik van de productregel? Indien ja wil ik wel weten wat het concrete verschil is met mijn voorbeeld.
Nogmaals bedankt voor de uitgebreide informatie
Puzzels