@Bena,
Wat betreft:
2. "Iedereen wordt hier gelijk behandeld. Is ook niet de reden dat mensen niet posten."
U doet vanuit uw persoonlijkheid een goede poging ertoe, maar het is soms frappant "niet zo"
"Is ook niet de reden dat mensen niet posten."
Dat kan U niet bewijzen, dat verondersteld U.
3. "Mijn beheer heeft de activiteit doen toenemen"
Wishfull thinking ..... een verondersteld verband door U.
Zie het eens anders ..... de activiteit is toegenomen als er "een ander" aan het beheer kwam.
Toen men in geuren en kleuren vaststelde wie die beheerder was en hoe hij in elkaar stak qua meningen en overtuigingen
op basis van inhoud van zijn posts ........ begon de afgang ..... benieuwd waar het knikpunt ligt en waardoor !
"Als jij niet met de waarheid kunt omgaan, dan heb jij een probleem met de waarheid."
Stop het met het steeds te hebben over "de waarheid".
Facts and figures zijn één zaak ..... de waarheid is volgens elkeen anders volgens zijn perceptie.
DE waarheid bestaat wetenschappelijk niet ........ "Of was je daar nog niet achter komen" .............om de sneer te gebruiken
die jij schreef.
"Blijkbaar heeft het geen enkele invloed op jouw postgedrag" ....... de reacties van mij en een ander op jou gedrag blijkbaar
ook niet.
"Gewoon de zoveelste onzin dus." ........ weeral een uitdrukking van een beheerder dat deontologisch niet zou mogen /
kunnen........ of was het begrip "onzin" besmettelijk vanuit WF naar ST ?
"hoe stupide die ook was." ........ weeral een uitdrukking van minachting naar wie dan ook ! ...... ongepast.
"Dit is een inhoudelijke, waardetoevoegende opmerking. Bedankt voor de suggestie" ....... heeft U al eens geschreven, U
valt in herhaling

is het reeds gebeurd ? ........ heeft het iets opgeleverd ?
Ik blijf bij mijn overtuiging dat het beheer / de baas / de generaal .... niet aan de frontlijn moet mee- vechten, maar in de achterhoede de strategie moet bepalen. ........ hij moet een gesloten boek zijn ....... waarin geen inkijk mogelijk / toegelaten is.
Met mijn (beperkte) ervaring vind ik dat U een attitude en persoonlijkheid heeft en uitstraalt die niet past bij het runnen van een forum (ST), sorry, ..... houd de eer aan Uzelf.
