we zullen niet meer de problemen wat we hebben meer opschrijfen o.a. wat we kunen en niet kunen . en wat onze gevoelens zijn nee we gaan het hebben over de positiefe kanten hebben waar we heeel goed in zijn enzo
ik ben kunstenaar en ik kan goed schilderen zeggen de mensen !!!!!!!!!!!!
u 'je' kunt wel kijken onder google type gewoon
Remco rink in
vroeger was ik heeeeeel Geïnteresseerd in wetenschap b.v. het
mensenlijk lichaam maar dat is nu voorbij . ik was Geïnteresseerd .. in de
teerweg asfalt weg vroeger kalkde ik de hele buurt eronder met stoepkrijt allemaal strepen en pijlen invoegstroken e.t.c kilometers lang

en daar ging ik op fietsen . als de mensen dat weg veegde was ik flink pissig want dat wou ik niet gelukkig is deze intresse weg. ik was heeeeeeel veeeeel Geïnteresseerd in
electronica , radios tv,s . printplaten ,weerstanden enzo maar dat is niet zo lang geleden dat is wel veel minder geworden .ik was Geïnteresseerd in machines enzo ik tekende dat altijd geen andere dingen tekende ik alleen machines enzo . wat ik ook tekende is een electronich onderdeel b.v. een open tv(van de binen kant) en dat tekende ik in 5 minuten mensen vonden dat heel knap
waar ik nu Geïnteresseerd in ben is
schilderen .
tekenen &
wetenschap ,
problemen van mensen enzo en computers allemaal dingen wat je kan opnoemen waar de meeste Autisten mee bezig zijn ook
puzelen dee ik wel's
