het komt helemaal niet door de cultuur !!!!!!!!! IK ben ook verkracht negen jaar geladen. Ik heb er nu pas last van. Een trauma zo zou je het ook kunnen noemen. Ik heb het ook altijd weg gestopt. Waarschijnlijk za jij er ook nog wel last van krijgen. Ik kan het eigenlijk niet begrijpen dat het jou niets doet. Ik heb het gevoel dat ik minderwaardig ben en ook zo gezien wordt. Ik ben ontmaagd door die ZAK . Hoe kan ik later mijn dochter gewoon over straat laten lopen ??? Ik ben nog steeds doods bang dat ik hem nog tegen het lijf loop. Hij heeft mijn leven totaal veranderd. SExueel en geestelijk ben ik mishandeld door hem. En wat is het trouwens voor een vraag?? Er zijn heel veel mensen die het zelfde doormaken als ik. En geloof me.... het is niet zomaar iets dat je overkomt !!!!!Ik BEN vroeger nog verkracht. En hoewel ik dat niet leuk vond, is het toch helemaal niet zo dat ik daar nog steeds last van ondervind. Ik vond het op het moment zelf wel erg, maar na een paar maanden was dat voorbij. Ik merk helemaal niets van die "verschrikkelijke gevolgen" die de meeste slachtoffers ondervinden.
Volgens mij komt dat gedeeltelijk door onze cultuur dat slachtoffers daarvan zich zooooooooo verschriiiiiiikelijk errrrrrrrrrrrruuuuug rot voelen: wij LATEN ze geloven dat ze zich ***** moeten voelen en zo.
Puzzels