Ik heb het voornemen om de Einhell Airco SKA 3501 aan te schaffen (Gamma)
Echter ik kan nergens vinden aan welke zijde de aansluiting zit van de binnenunit.
kan iemand mij even uit de droom helpen?
met vriendelijke groeten
Moderator: jkien
De aansluiting van de binnenunit zit aan de rechterkant.jangeheim schreef:Ik heb het voornemen om de Einhell Airco SKA 3501 aan te schaffen (Gamma)
Echter ik kan nergens vinden aan welke zijde de aansluiting zit van de binnenunit.
kan iemand mij even uit de droom helpen?
met vriendelijke groeten
Ik heb de 3501 gisteren aangeschaft maar heb na het doorlezen toch een aantal vragen over de airco m.b.t. het plaatsen.heeft iemand toevallig ervaringen met een einhell airco bij gamma vandaan?
Terug naar “🏗️ Praktische en overige technische wetenschappen”