Mooi dat we elkaar begrijpen...
Voordat we elkaar verkeerd begrijpen:FlorianK schreef:Vergeef me, maar hier wil ik graag op reageren. (mag vast wel ).
"Jan van de Velde" schreef:Nee, zelfs varkens kunnen vliegen: zie onderstaande link:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q...oeken&gbv=2
6600 plaatjes van vliegende varkens kunnen toch niet allemaal gelogen zijn???![]()
..//.. Jij zegt zelf dat je niet alles direct moet geloven wat er gezegd wordt. Daar ben ik het 100 % mee eens.
Maar jij doet dat maar één kant op, als je begrijpt wat ik bedoel.
Jij staat niet open voor dingen die je niet kan geloven, en dat vind ik een beetje fout.
Het is goed als je in je achterhoofd houdt dat de kans klein is dat ze de waarheid spreken, maar ik vind wel dat je daarbij dan ook in je achterhoofd moet houden dat de kans bestaat dat jouw gedachten fout zijn.
..//..
Ik heb magneten altijd boeiend gevonden, en er is nog niks goed mee uitgevonden wat de wereld zou kunnen veranderen.
Wel eens van toneelspelen gehoord?Het verwonderde me gewoon dat ze er zo zeker over deden. (shirts met steorn erop enzo, vrij grote groep ontwikkelaars, en dergelijke)
Ik achtte de kans dat het kon ook zeer klein. Ik vroeg me alleen af wat de redenatie erachter was dat het niet kon.
Ik heb ook wel eens van die steorn gehoord maar ik heb er geen idee van wat erachter zit. Als je een mogelijke plausibele reden zou willen hebben:Tuurlijk wel, maar toch... Je geeft niet zoveel geld uit om een paar mensen op internet voor de gek te houden... toch?
Geef mij één goeie reden waarom ik dit filmpje zou willen bekijken.Theo Rie schreef:Speciaal voor Klazon en Jan van der Velde, wat vinden jullie van het volgende filmpje? Worden jullie van zoiets nieuwsgierig of doet het jullie helemaal niks. Er zit namelijk al een hele lange historie achter deze mogelijke uitvinding van de SEG.
http://www.youtube.com/watch?v=z8qvSNkiB9M
Bekijk ook de andere SEG filmpje in de browser van youtube eens.
De wetenschapper Doctor Terry Moore die dit ding onderzoekt en het orgineel wat reeds in de jaren 60 is uitgevonden door professor John Searl probeert na te bouwen beantwoord elke vraag.