Ik heb in Gent en Leuven gestudeerd, maar geen geneeskunde. Het plezante aan Leuven is dat de stad bijna volledig in handen is van de studenten (vooral 's nachts

). In Gent is echter heel wat meer te beleven, logisch want de stad is veel groter. De Gentenaren vinden dat ze in de hipste stad van Vlaanderen wonen en alhoewel de Hasselaren dat ook van vinden, denk ik dat die van gent er niet ver naast zijn.
Volgend jaar ga ik naar Antwerpen of Brussel. Als je in Brussel wegwijs wil geraken moet je er wel rekening mee houden dat je buiten de unief vaak Frans gaat moeten spreken om je vertstaanbaar te maken, maar ik ken een paar studenten die er wonen en het schijnt wel een bruisende stad te zijn. Hoe het in Antwerpen zit zal iemand anders je moeten vertellen.
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)