Aangezien SQ en Ger al een plaatsje reserveren voor de volgende ronde, ga ik dat meteen ook doen(strangequark wil graag de volgende ronde meedoen!)
De krantencommentatoren weten niet meer waar ze het hebben. Hoewel ze ToonB's verdenking t.a.v. zichzelf eerst afdeden als een publiciteitsstunt, geeft Klintersaas een heel nieuwe wending aan de zaak. Tommeke14 maakt meteen duidelijk dat aan Klintersaas' hypothese een reukje zit. Luc Van der Kelen van Het Laatste Nieuws denkt dat de heren ToonB en Klintersaas onder één hoedje spelen en beklaagt zich over wat hij noemt "de verrotting van het rechtssysteem". Klintersaas vindt intussen dat het gedaan mag zijn maden meteen met reukjes en verrotting te associëren.Klintersaas schreef:... de WSF-bijeenkomst (aangezien de meeste WSF-gebruikers elkaar daar in levenden lijve ontmoeten), alwaar hij enkele maden verzamelt voor verder onderzoek. Blijkt dat deze maden tot een zeer zeldzame vliegensoort behoren die totnogtoe enkel in Limburg, meerbepaald in Genk zijn waargenomen. M.b.v. een contact bij het gerecht ontdekt hij dat niemand minder dan ToonB in Genk woont. Dus toch! Aangezien gebleken is dat ToonB over een lab beschikt, acht hij het zelfgemaakte virus de meest plausibele mogelijkheid.
Samengevat: WSF-bijeenkomst - ToonB - zelfgemaakt virus
Tommeke14 weerlegt de verdenking.
Wat doet piliF?
't Was niet bewust, maar het zou best kunnen dat ik met "etymoloog" in mijn kop zatPS: Is "entymoloog" een bewuste verschrijving van "entomoloog" (om het bijvoorbeeld op "etymoloog", een van mijn andere stokpaardjes, te laten lijken)?
Puzzels