Puzzel Puzzels
p__
Artikelen: 0

Re: Graancirkels/cropcirles

Interessant :shock:

Een BBC camera-ploeg heeft overigens ook eens puur toevallig een groep lichtbollen gefilmd die boven een Engels weiland vlogen.

Dit is de betreffende video:

http://www.iwasabducted.com/ufovideos/hanb...uryuk072203.ram

Realplayer is nodig, kwaliteit is slecht.

ads

Steun Sciencetalk Ohuhu Honolulu 320 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Ohuhu Honolulu 320 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Bekijk product

Steun Sciencetalk Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

Bekijk product

Jan-Willem

Allereerst hoor ik te zeggen dat ik zelf ook al inmiddels 8 jaar lang onderzoek verricht naar de oorzaak achter de graancirkels.

Mijn vraag aan Romaine, waar baseer jij dit op? Ik ben erg geinterresseerd in jouw bewijzen...hoe kom jij tot bovenstaande conclusie? Hoe kun jij zeggen
voor het overgrote deel door buitenaardsen gemaakt
? Om maar een voorbeeld te noemen...

Zo kan ik natuurlijk ook "onderzoek" doen...

En wat betreft de oorzaak van de graancirkels, als er 1 paspoort vervalsd is, dan zijn toch niet alle paspoorten vals? Dus als Discovery Channel een documentaire uitzend waarin keurig stap voor stap uitgelegd word hoe een paspoort vervalsd moet worden dan betekend dat dus dat alle paspoorten vals zijn. Dit is namelijk het probleem met de meeste mensen die simpelweg accepteren dat alle graancirkels door mensen zijn geproduceerd.

En dan mijn eigen standpunt op dit moment: alle graancirkels worden door mensen gemaakt...maar dan niet allemaal met een simpel plankje en touwtje...er is meer aan de hand dan veel van jullie kunnen voor stellen. Het gaat zelfs zo diep dat de quantum mechanica erbij betrokken wordt. 8)
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

klazon
Pluimdrager

......... Het gaat zelfs zo diep dat de quantum mechanica erbij betrokken wordt.  8)
Leg dat eens uit!
Anonymous

Ik denk zelf dat er inderdaad graancirkels worden gemaakt door andere wezens dan gewoon mensen. Ik weet niet de wie, wat of waarom maar dat ze allemaal door mensen worden gemaakt lijkt me gewoon hardstikke stug. En daar heb ik Een aantal redenen voor:

1 Dat graancirkels meer dan een jaar te zien zijn op dezelfde plek, soms zelfs doordat het gewas langer inplaats van korter is. (niet altijd natuurlijk want er zijn er wel degelijk die door mensn gemaakt worden)

2 Koolzaad (een erg kwetsbaar gewas) dat "door zichzelf" scheef over de grond groeit.

3 Omdat er soms in graancirkels stoffen gevonden worden die in de vrije natuur niet eens voorkomen.

Maar elke keer als ik weer een nieuwe zie sta ik er weer van te kijken hoe vreselijk knap ze gemaakt zijn. Wat hier aan de hand is?? :shock:

Het meest onlogische aan deze wereld is dat ze logica bevat 8)
klazon
Pluimdrager

Anonymous schreef:.......

3 Omdat er soms in graancirkels stoffen gevonden worden die in de vrije natuur niet eens voorkomen. .......
Zoals?
Anonymous

klazon schreef:
Anonymous schreef:.......

3 Omdat er soms in graancirkels stoffen gevonden worden die in de vrije natuur niet eens voorkomen. .......
Zoals?

kijk maar eens op deze site: http://www.circularsite.com/anomalie.htm

onder vreemde substansies. daar heb ik het vandaan. bovendien staan er op sie site ook nog andere vreemde verschijnselen. Mocht de informatie die daar staat allemaal onzin zijn heb je me in één keer overtuigd dat het geen werk is van andere wezens/energieën. :wink:
Anonymous

oke ik geloof dat ert graancirkels door dingen uit de ruimte of war ergens anders ook op aarde gemaakt zijn.want net als hier op aarde is achter een ding nog een plek en daar achter nog een plek.dus dat moet waarschijnlijk ook in het helal zijn.maar als er buiten aardse weesens zijn en ze zijn slimmer dan wij hadden hun ons al gevonden,maar als ze niet slimmer dan ons zijn hebben 'wij'er geen reed aan :shock:

maar oke er moet toch wat achter de ruimte zijn en daar achter en daar achter???
Anonymous

Depictions & Explanations Of Crop Formations In relation To Microwaves

By: Tom Sutter

Microwaves are created within a device we call a magnetron. Don't let that complicated sounding name intimidate you. A magnetron is a simple, straightforward device. It forces electrons to go from a negative terminal to a positive terminal whilst passing through a magnetic field. When electrons encounter magnetic line of force, they rotate (spin) around that line of force before proceeding toward the positive terminal that they are traveling to. That electron/magnetic interaction results in the creation of microwave energies.

NO W... WHY would advanced societies bother to show us how a magnetron works? I mean, of all the many wondrous things to disclose to us, why do you think they would pick a 'thing' that we already know about? I'll tell you why. It is because of an overlooked-by-us usage of microwave energies. At a specific frequency at about 27 GHZ - Microwaves 'shake-up' a water molecule to the point where that molecule splits into its constituent parts. Namely, hydrogen and oxygen.

Whereupon, at that high rate of agitation, they promptly rejoin once again to form the water molecule that was just split. And guess what? - the process repeats! Because the 3.3 volts of electrical energy emitted when the hydrogen and oxygen atoms combine is raised via the incorporation of a circuitry consisting of huge capacitors and diodes and then fed back into the magnetron's central mesh of high temperature, non magnetic, insulated wires, where the hydrogen/oxygen are combining/splitting.

Bluntly, they are telling us that our primary means of creating needed energies namely oil, ain't quite the way :-)

http://www.informantnews.com/starshipgamma.../cropindex.html
Anonymous

Er is een nieuwe website met onder andere ooggetuigenverslagen van het ontstaan van graancirkels: http://www.graancirkels.be

Dit geeft wellicht een duidelijker beeld van graancirkels. Zie ook het onderstaande artikel:
Graancirkels en ooggetuigen  

Al jaren verschijnen er graancirkels in gewassen verspreid over de hele wereld, en ook zijn er diverse mensen getuige geweest van het ontstaan van graancirkels. Deze mensen vertellen van hun ervaringen, ze hebben lichtbollen gezien of kolommen van licht, die bij het ontstaan van graancirkels aanwezig waren. Deze getuigenissen geven aanwijzingen voor het ontstaan van graancirkels. Voor de lichtbollen is er bovendien een wetenschappelijke onderbouwing.  

Uit een van de getuigenissen blijkt dat een lichtbol een lichtkolom maakte. Uit de lichtbol kwam een lichtstraal die recht naar beneden het veld in ging. De volgende dag bleek er op die plek een graancirkel te zijn ontstaan. Bij vrijwel alle andere getuigenissen worden of lichtbollen of lichtkolommen waargenomen, maar zelden samen tegelijk bij het ontstaan van een graancirkel. Er zijn dan twee opties mogelijk. Of de lichtbollen en kolommen komen maar zelden samen voor, of is er slechts een beperkt deel van de lichtverschijnselen doorgaans zichtbaar bij het ontstaan van gewasfiguren.  

Waar lichtbollen uit bestaan is nog een raadsel. Er zijn mensen die denken dat ze bestaan uit ectoplasma, maar onderbouwing ervoor is er niet. Ook wat lichtbollen zijn is onduidelijk. Mensen geven er talloze verklaringen voor, van op afstand bestuurbare instrumenten die een graancirkel maken tot bliksembollen aan toe.  

Voordat er meer duidelijkheid is over dit fenomeen zijn we jaren verder. Maar ontstaansgetuigenissen van gewasvormen kunnen ons meer duidelijkheid verschaffen en aanwijzingen geven over dit wonderbaarlijke verschijnsel.
Door: Werkgroep Graancirkels van de Cirkel vzw uit België

Website: http://www.graancirkels.be/
klazon
Pluimdrager

Die lichtbollen en lichtkolommen, dat zijn gewoon bouwlampen. De lui die die cirkels maken moeten per slot van rekening wel goed kunnen zien wat ze doen. 8)
Anonymous

Die lichtbollen en lichtkolommen, dat zijn gewoon bouwlampen. De lui die die cirkels maken moeten per slot van rekening wel goed kunnen zien wat ze doen.  8)

blabla
klazon
Pluimdrager

Jij vindt het blabla, maar ik wilde hiermee alleen maar aangeven dat ik het hele idee van graancirkels die door buitenaardse wezens worden gemaakt klinkklare nonsens vind. Ik geloof er gewoon geen barst van.

Die cirkels worden gemaakt door ludieke mensen.
Anonymous

Dat er graancircels zijn die door mensen worden gemaakt is duidelijk maar heb jij voor de volgende zaken een verklaaring?

1. Verlengde (uitgezette) groeiknopen: groeiknopen zijn knobbels in de stengel van een tarwe-plant, die in een deel van de graancirkels uitgezet waren, terwijl dit in vergelijking met controlemonsters van buiten de formatie niet is gebeurd.

2. Geëxplodeerde knopen (blown nodes):

3. Zwarte aanslag op halmen: soms wordt er een zwarte aanslag van vermoedelijk roet gevonden op de halmen in een graancirkel.

4. Dode vliegen: in enkele graancirkels zijn er tientallen dode vliegen gevonden die vastgeplakt zaten aan de graanstengels.

5. Silicium: in enkele graancirkels is er silicium gevonden die na laboratoriumonderzoek een grote zuiverheid bleek te hebben.

6. Bromtonen: in australië werden een aantal jaar terug bromtonen in een graancirkel geregistreerd die men niet kon verklaren.

7. Radioactiviteit: er zijn graancirkels gevonden waarbij de radioactiviteit afweek van de omgeving, de waarde in een graancirkel kan of juist hoger liggen of juist lager.

8. Accu's & batterijen lopen leeg: batterijen en accu's die helemaal vol waren voordat een graancirkel werd bezocht, bleken eenmaal in de graancirkel leeg te zijn.

9. Geen gsm-bereik: toen mensen met hun gsm een graancirkel in gingen bleek dat men geen bereik had of dat de gsm niet meer wilde werken, pas na een tijd en/of ver buiten de graancirkel deed het instrument het weer.

10. Niet-werkende apparatuur: behalve dat de accu's en batterijen leeglopen en gsm's geen bereik hebben, zijn er ook andere problemen met bijvoorbeeld fototoestellen. De apparaten blijken niet te werken of het geheugen van een digitaal fototoestel blijkt leeg te zijn na het nemen van foto's.

11. Ghost: na de oogst van een graancirkel komt het wel eens voor dat de graancirkel nog steeds een beetje zichtbaar is in het nieuwe gewas, dit wordt een ghost genoemd.
longbeach

niet te geloven,er zitten zeer mooie exemplaren tussen!!

deze vorm van artistieke expressie zouden ze moeten herkennen als kunst :shock:

ads

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Ohuhu Honolulu 216 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Ohuhu Honolulu 216 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Bekijk product

p__

klazon schreef:Jij vindt het blabla, maar ik wilde hiermee alleen maar aangeven dat ik het hele idee van graancirkels die door buitenaardse wezens worden gemaakt klinkklare nonsens vind. Ik geloof er gewoon geen barst van.

Die cirkels worden gemaakt door ludieke mensen.

Mensen of aliens zijn niet de enige mogelijkheden hoor.

Neem nou bijvoorbeeld regenbogen. De redenering "regenbogen worden niet door aliens gemaakt, dus wel door mensen" is onjuist.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!