Puzzel Puzzels
Cynthia00
Artikelen: 0

Re: Vertel eens wat over jezelf

Hoi,

Ik ben Cynthia, bijna 19, zit op een Zeevaart school, het laatste jaar, ben nu dus bijna klaar om op stage te gaan.

Mn zwakke plek is elektro, en misschien helpt dit forum om alles wat te verduidelijken! :D

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

Bekijk product

R. Smit

Hey allemaal,

Ik heb hier al een aantal topics gestart en wat dingen gevraagd, maar ik heb mezelf nog niet eens netjes voor gesteld.

Ik ben Rutger, 24 jaar en zit op dit forum om mijn kennis uit te breiden. Ik ben geïnteresseerd in wetenschap in het algemeen. Ik doe geen studie of iets, maar ik wil graag mijn inzichten en dergelijke delen.

Voor de rest hou ik van muziek, films en, misschien raar, ook van Excel. Harstikke leuk om meteen x aantal variabelen een formule te bouwen waar een getal uitkomt waar je niks aan hebt. Het gaat mij om het rekenen en logisch nadenken.

Ik hou het hierbij.

Groetjes enzo.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Daan.

Hallo allemaal.

Ik ben Daan, 18 jaar oud. Ik heb net het gymnasium afgerond en ga Technische Geneeskunde studeren in Twente. Ik heb mij op dit forum aangemeld zodat ik ook in de vakantie wat te doen heb, behalve werken en sporten. Ik heb het profiel N&G gedaan. Mijn interesses zijn Natuurkunde en Scheikunde, maar met Biologie en Wiskunde heb ik ook nooit moeite. Ik luister veel muziek en lees ook erg veel. Ik vind het leuk om mijn kennis van de wereld om ons heen uit te breiden en dit is ook een reden dat ik mij heb aangemeld op dit forum, behalve het eerder genoemde.

Dit is het wel voor nu.

Groetjes D.
Megajojo

Hallo allemaal,

Ik ben Johan, 30 jaar oud en werkzaam in een ziekenhuis als longfunctielaborant. Ik heb een brede interesse in verschillende takken van wetenschap, met name geneeskunde, biologie en natuurkunde. Ik hoop veel kennis op te doen hier, en ook met mijn kennis bij te dragen aan de community!

In mijn vrije tijd speel ik in een coverband, lees ik veel en maak ik muziek bij promotievideootjes (niks professioneels hoor).
moondancer

Hallo,

tja was al druk aan het posten en is dan wel zo netjes om te vertellen wie ik ben

hier staat moondancer op het web zo ook bekend hier en daar

gewoon is het petronella

mijn interesse gaat naar psychologie,de natuur in alle faccetten,tja en vooral de mens

studeer nog management als hobby en doe studie druidisme

doe het een en ander op paranormaal gebied en doe mijn best om alles op deze aarde een beetje te helpen bij wat nodig is

in de muziek ga ik toch voor pink floyd,xymox,the nephilim,heather nova,kate bush,en wat ik tegenkom wat ik leuk vind

ben een tekstenmens dus dat vind ik wel belangrijker dan de muziek zelf

ben 35 en kom uit friesland(sint annaparochie)

ben moeder van twe meiden en heb het eigenlijk altijd druk

werk nog bij een bemiddelingsbrueau als intaker

dat was het wel in het kort

wil je iets weten vraag maar raak
Wordt bewust!
acerke

hallo iedereen,

mijn naam is stefan, 33 jaar en woon in antwerpen

ik werk bij de nmbs(nu in opleiding voor treinbestuurder)

mijn interrese:

- Fysica, wiskunde, wetenschappen in het algemeen

- muziek: hardrock, rock, .., als het maar goed klinkt :D

- vechtsporten: wingtsjun en eskrima

als mijn opleiding treinbestuurder achter de rug is ga ik fysica studeren (wss in antwerpen of leuven)

dus werken(allez wat ze bij de nmbs werken noemen :D ) en studeren... hopelijk zal het lukken :D
time and space will continue after the break ;)
Shine

Heey mensen,

Ik ben Shine, & ik word over paar maanden 17.

Ik ben geboren in Afghanistan, Herat.. maar woon al 9 jaar in NL.

Mn opleiding: na de zomer begin ik met 6 vwo.. examenjaar!

Jullie horen hopelijk veel van me, want discussieren hoort bij mijn interesse lijstje :D

Shine,
[center]''My mom always told me: life is like a box of chocolat, you never know what you gonna get...''[/center]
Heezen

acerke schreef:als mijn opleiding treinbestuurder achter de rug is ga ik fysica studeren (wss in antwerpen of leuven)

dus werken(allez wat ze bij de nmbs werken noemen :D ) en studeren... hopelijk zal het lukken :?
:D :D

Hulde! :D
Procrastination is like masturbation; it's all fun and games till you realize you just **** urself..

Correct me if I'm wrong.
acerke

bedankt :D .

ik moet nog 2 examens afleggen bij de nmbs, de laatste is in maart 2008. in september begin ik dan aan fysica,... was het maar al zover pi.gif
time and space will continue after the break ;)
stoker

tegen dan wens je misschien al dat het voorbij is pi.gif
markona12

hmmm, grapig idee maargoed,

ik ben markona12 mijn echte naam is mark ik vindt wetenschap erg leuk en boeiend en mijn hobby is dan ook allemaal proeven doen en dingen ontdekken vooral wat knallen geeft!!! pi.gif

greetzz markona12
Science abuse, don't even think about it!!!
Jan van de Velde

en dingen ontdekken vooral wat knallen geeft!!! :D
met 100 per uur

tegen een betonnen muur

geeft ook klappen :D

Wij houden onze gebruikers liever heel :D

Niet toegestaan zijn....(zie "regels")
De volgende dingen worden niet toegestaan op dit forum. Indien je dit wel doet zullen maatregelen worden getroffen
  • ..//..
  • Informatieverzoek over productie explosieven, drugs of giftige stoffen
  • ..//..
(voor de zekerheid.....)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Symone

Heyhey!

Ik heb me vandaag geregistreerd, dus ook maar even voorstellen dan...

Ik ben al een tijdje student-af, maar heb een ontzettend nieuwsgierige inslag. Je zal me vooral vinden op het gebied van de Humane Wetenschap. Daar liggen ook mijn studie-roots. Ik zal vooral veel vragen stellen en ik vind 't leuk om te discussiëren.

Een grote hobby van me is fotografie en ik zing graag. Mocht je verder wat willen weten, just ask!

Grtz

Symone
roestvrijstaal

Hallo, Ik ben roestvrij en van staal. Wat mag een humane wetenschap eigenlijk wel zijn?

ads

Steun Sciencetalk Omdenken scheurkalender - 2026 - Kalender

Omdenken scheurkalender - 2026 - Kalender

Bekijk product

Steun Sciencetalk Papierversnipperaar - 13L - 8 A4 vellen - Creditcard Vernietiger - Zwart - Vivid Green

Papierversnipperaar - 13L - 8 A4 vellen - Creditcard Vernietiger - Zwart - Vivid Green

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Bekijk product

TD

Hallo, Ik ben roestvrij en van staal. Wat mag een humane wetenschap eigenlijk wel zijn?
Zie onder andere hier.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!