Puzzel Puzzels
Hezz0l
Artikelen: 0

Re: geesten oproepen

Ik geloof wel dat je geesten kan oproepen maar niet kan controleren.. Ik ben ooit een keer rustig gaan zitten en ik begon me heel erg te concentreren op een "seintje" van mijn overleden opa.. Na een half uur hevig concentreren begonnen de lichten hevig te flikkeren terwijl dit nooit eerder was gebeurd.

Ik heb de verklaring dat ik al een half uur zat en het misschien mijn verbeelding was niet uitgesloten maar het heeft mijn geest wel opengezet voor meer van deze ervaringen.

ads

Steun Sciencetalk Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking luxe

bol cadeaukaart - verpakking luxe

Bekijk product

Steun Sciencetalk Faber-Castell kleurpotloden - Castle - 60 stuks - FC-111260

Faber-Castell kleurpotloden - Castle - 60 stuks - FC-111260

Bekijk product

p__

E. Buma schreef:heb het begin eropgezet en lang niet alles verteld!!! nix gebeurt zeg je HAHA! ga niet in details vertellen als ik zulke opmerking al ga krijgen!!

heb al eerder gezegt..... spreek me aan en ik wil alles wel vertellen maar niet via zo'n forum!!!

Waarom zou je het niet op een forum vertellen?

Als je mensen wilt waarschuwen voor ouija boards, dan moet je dit wel beargumenteren met voorbeelden vind ik.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

E. Buma

omdat je dan van die domme reaktie's en antwoorden krijgt van mensen zoals jou op dit moment!! als je had gelezen en had begrepen wat ik heb geschreven praat ik daar niet in het openbaar over! net wat ik eerder zei... wil er best over praten maar dan prive!! er zitten altijd nog mensen te lezen die het allemaal maar dikke bullshit vinden en zit niet echt op zulke reakties te wachten!! daarom dus!!!

ga me echt niet verdedigen of me verantwoorden tegenover jou!!

ga hier helemaal al niet reageren op domme vragen of bewijzen dat het waar is!! ben hier begonnen met schrijven om juist mensen ervan af te houden of toch nog enkel wat advies kan geven (als ze er nix vanaf weten!!) tis geen spelletje zitten echt wel regels aan vast!! en nogmaals.......... wil best eens erover praten maar dan met serieuze mensen zonder dom gelul!!
Rick261

tis geen spelletje zitten echt wel regels aan vast!!
Kennelijk wil je mensen waarschuwen voor dit sort dingen maar wat er gebeurt wil je niet meteen zeggen.

wat ik me afvraag is "Wat zijn die regels dan?!"

mensen die nieuwsgierig daarnaar zijn kan je niet tegenhouden, maar wel waarschuwen wat wel en niet te doen.

zijn er regels hoe je die 'geest' moet aanspreken? wat je wel en niet moet vragen? dat je niet opeens stopt?

wat zijn echt duidelijke regels waaraan je je moet houden wil het niet misgaan?
Sometimes My Mind Plays Tricks On Me

-Echt Geluk, is slechts tijdelijk-
p__

E. Buma schreef:omdat je dan van die domme reaktie's en antwoorden krijgt van mensen zoals jou op dit moment!! als je had gelezen en had begrepen wat ik heb geschreven praat ik daar niet in het openbaar over! net wat ik eerder zei... wil er best over praten maar dan prive!! er zitten altijd nog mensen te lezen die het allemaal maar dikke bullshit vinden en zit niet echt op zulke reakties te wachten!! daarom dus!!!

ga hier helemaal al niet reageren op domme vragen of bewijzen dat het waar is!! ben hier begonnen met schrijven om juist mensen ervan af te houden of toch nog enkel wat advies kan geven (als ze er nix vanaf weten!!) tis geen spelletje zitten echt wel regels aan vast!! en nogmaals.......... wil best eens erover praten maar dan met serieuze mensen zonder dom gelul!!
Je begint meteen te schelden... jammer.

Het enige dat ik vroeg was wat er dan wel gebeurd was.

1 tip: als je wilt dat mensen zich niet met ouija bezighouden, dan is het misschien een goed idee om ze niet nieuwsgierig te maken door zulk soort dingen te zeggen:

"er gebeurde iets afschuwelijks, maar ik ga niet vertellen wat!!"

Dat is net zoiets als een kamer opslot doen en vervolgens de sleutels aan iemand geven en erbij zeggen dat hij de deur nooit mag openen, maar dat er wel er een zeer groot en belangrijk geheim achter zit.
E. Buma

E. Buma schreef: tis geen spelletje zitten echt wel regels aan vast!!
Kennelijk wil je mensen waarschuwen voor dit sort dingen maar wat er gebeurt wil je niet meteen zeggen.

wat ik me afvraag is "Wat zijn die regels dan?!"

mensen die nieuwsgierig daarnaar zijn kan je niet tegenhouden, maar wel waarschuwen wat wel en niet te doen.

zijn er regels hoe je die 'geest' moet aanspreken? wat je wel en niet moet vragen? dat je niet opeens stopt?

wat zijn echt duidelijke regels waaraan je je moet houden wil het niet misgaan?
daar heb je em al... iemand die normaal reageerd en iets wil vragen!!

wat je net zei probeer ik hem ook uitteleggen maar dringt niet echt door!!! waarschuwen met wat en niet te doen. en je vraag: "zijn er regels hoe je die 'geest' moet aanspreken? wat je wel en niet moet vragen? dat je niet opeens stopt?

mocht je er "ECHT" voor openstaan samen met diegene(n) met wie je het gaat doen gaat het eerder lukken als dat er iemand bijzit die maar zit te lollen en geinen!!

het aanspreken..... je begint gewoon eerst normaal te vragen van..: is er ook contact in het midden of is er iemand aanwezig?? wat je wel of niet moet vragen...: dat spreekt voor zich lijkt mij! (geen domme vragen of vragen wat er gaat gebeuren in het heden? hou het zo simpel mogelijk met vragen dat ze kunnen antwoorden met nee of ja!! (maar let op!!!.... de "meesten" in mijn geval waar ik contact mee hebben gehad doen zich als iemand anders voor en gaan liegen!) en dan het stoppen...: je mag pas stoppen als het van de "geest" mag!! als je wil stoppen vraag je gewoon of je het contact mag verbreken?? (EN EERDER NIET)

ben ff weg! schrijf zo wel ff verder!!
E. Buma

p__ schreef:
E. Buma schreef:omdat je dan van die domme reaktie's en antwoorden krijgt van mensen zoals jou op dit moment!! als je had gelezen en had begrepen wat ik heb geschreven praat ik daar niet in het openbaar over! net wat ik eerder zei... wil er best over praten maar dan prive!! er zitten altijd nog mensen te lezen die het allemaal maar dikke bullshit vinden en zit niet echt op zulke reakties te wachten!! daarom dus!!!

Je begint meteen te schelden... jammer.

Het enige dat ik vroeg was wat er dan wel gebeurd was.

1 tip: als je wilt dat mensen zich niet met ouija bezighouden, dan is het misschien een goed idee om ze niet nieuwsgierig te maken door zulk soort dingen te zeggen:

"er gebeurde iets afschuwelijks, maar ik ga niet vertellen wat!!"

Dat is net zoiets als een kamer opslot doen en vervolgens de sleutels aan iemand geven en erbij zeggen dat hij de deur nooit mag openen, maar dat er wel er een zeer groot en belangrijk geheim achter zit.
zucht..... de laatste x dat ik dit ga uitleggen want ik wordt hier zo moe van terwijl het uitgebreid in mijn stukjes staan! nee ik begin niet gelijk met schelden... en het enige wat je vroeg dat er gebeurt was heb ik geschreven waarom ik dat niet zomaar hier neerzet!! maar nog 1x speciaal voor jou....: wil best vertellen wat er zoal gebeurt is en wil best eens op MSN erover lullen als ik tijd heb!! maar hier niet!!

en voor zover jouwn "goeie tip"...: vertel gewoon hoe ik er over denk!! das mijn mening!!hoef ik niet in het openbaar allemaal uit tegaan leggen!! staat ook bij als je het heb gelezen.. (twijfel nou.. als je wel kan lezen??) wil best wat vertellen en dat staat er volgens mij ook neem dan ff contact op via mail?? heb geen zin om dingen te gaan vertellen en anderen die het allemaal maar 1grote grap vinden **** moet aanhoren!! als ik mensen nieuwschierig maakt nemen ze wel contact op!

en je quote "er gebeurde iets afschuwelijks, maar ik ga niet vertellen wat!!" (weet nu zeker dat je niet kan lezen) weet niet waar je dat zo vandaan haalt...... volgens mij sta jij er wel voor open??? je hebt zo'n grote fantasie!!
p__

Ik weet al wat er mis is gegaan bij jouw ouija-ervaringen.

Je bent een demoon tegengekomen en die heeft bezit genomen van je lichaam :roll:
E. Buma

p__ schreef:Ik weet al wat er mis is gegaan bij jouw ouija-ervaringen.

Je bent een demoon tegengekomen en die heeft bezit genomen van je lichaam :roll:

nou heb je eindelijk je antwoord..... door mensen zoals jou laat ik mij niet uit!!!
Elmo

Laten we het hier wel vriendelijk en serieus houden! Ruzie, flame-wars of beledigen wordt op dit forum niet getolereerd...
Never underestimate the predictability of stupidity...
p__

Ik heb even wat ouija ervaringen opgezocht via google.

Eerst de reden waarom men zoveel negatieve ervaringen ermee heeft:
"Most often the spirits whom are contacted through the Ouija are those whom reside on 'the lower astral plane.' These spirits are often very confused and may have died a violent or sudden death; murder, suicide, etc. Therefore, many violent, negative and potentially dangerous conditions are present to those using the board. Often times several spirits will attempt to come through at the same time but the real danger lies when you ask for physical proof of their existence! You might say, 'Well, if you're really a spirit, then put out this light or move that object!' What you have just done is simple, you have 'opened a doorway' and allowed them to enter into the physical world and future problems can and often do arise."  http://paranormal.about.com/cs/ouijaboa ... uija01.htm
Hier een ervaring van iemand:
As all hands were on it, it immediately began spelling Latin (which my friend knew) and he understood something I still don't know. He turned flush white and refused to play anymore. I was now totally motivated since this could be some kind of tool to understand a person's subconscious. It continued to spell out details, and my other friends became frightened and took their hands off. At this point, I'm stumped at the physics of what is moving the piece to the letters and in this mystical mood failed to realize until at least five or six seconds had gone by that it was moving my hands alone. When I realized what was happening, I immediately took my hands off and felt a sensation like a chill that runs down the spine.

After driving them around to drink up their last ounce of soberness, I went back to my dorm with my dorm mate and fell fast asleep. At about 3 a.m., I came out of a dream that my hands were on the Ouija board and my fingers were moving to the letter incredibly fast spelling things to me I didn't want to know about. It was intense enough that I physically sat up and opened my eyes in our pitch black room (aluminum foil on the windows). Just as clear as day, a "sunspot" image of the Ouija board was on the wall and my fingers were on it. I couldn't control my own thoughts. I then looked at my hands and realized my fingers were actually moving. I simply couldn't stop them and shoved them under my armpits and said, "NO!"

Almost immediately, in a voice I'll never forget, I heard, "Why are you hurting me?" coming from the direction of my room mate's bed. I figured he must have woken up, so I asked, "What?" Again it repeated, "Why are you hurting me?" I realized this voice was not the least bit groggy and my room mate was passed out drunk. I couldn't think of anything to say but, "What are you talking about?" That's when all of a sudden my room mate woke up and the most awful phlegm-filled sound came out as he managed a "What's wrong?" and then immediately went back to sleep.  

http://paranormal.about.com/library/blstory_march04_24.htm
Nog een paar:
1.

They asked who it was and it spelled my father's name (and again, no one there knew it). I got upset and said I knew it was lying. The candles blew out and Cheryl screamed because she said she could not move her hands off of the pointer and neither could the boys. They were dumbfounded. I began to be choked by an invisible entity and I was writhing on the floor and calling for my dad to help me. Meanwhile, our friend had been set to pick us up at 8 p.m. for us to go out with him. He heard us screaming, he came in and everything seemed to rush out of the room.  

2.  

One night, my brother and I were playing with my new Ouija board, and it didn't take long for the entity to come. As soon as it was there, I felt this strange feeling come over me. It felt as if something was inside of me. It got hard for me to breathe, but I didn't say anything. We asked the entity if it was good or evil, and it spelled out "EVIL." Right then I knew something was wrong, because the entity was getting upset. It got harder and harder for me to breathe, until finally it felt like something pushed me and it was over. Ever since that night, strange things have been happening in my home: doors shut by themselves, I hear strange noises and see shadows in the middle of the night.
Nog meer ervaringen:

http://paranormal.about.com/library/weekly.../topicsub15.htm
The Don

E. Buma schreef:en voor zover jouwn "goeie tip"...: vertel gewoon hoe ik er over denk!! das mijn mening!!hoef ik niet in het openbaar allemaal uit tegaan leggen!! staat ook bij als je het heb gelezen.. (twijfel nou.. als je wel kan lezen??) wil best wat vertellen en dat staat er volgens mij ook neem dan ff contact op via mail?? heb geen zin om dingen te gaan vertellen en anderen die het allemaal maar 1grote grap vinden **** moet aanhoren!! als ik mensen nieuwschierig maakt nemen ze wel contact op!  

en je quote "er gebeurde iets afschuwelijks, maar ik ga niet vertellen wat!!"  (weet nu zeker dat je niet kan lezen) weet niet waar je dat zo vandaan haalt...... volgens mij sta jij er wel voor open??? je hebt zo'n grote fantasie!!
Ten eerste begrijp ik niet dat je zo gefrustreerd bent, ik geloof dat we allemaal heel serieus met het onderwerp zijn omgegaan. Grappemakers zullen geen kans krijgen in dit topic (als het aan mij ligt).

Graag zou ik je dus willen verzoeken om toch eens serieus op de opmerkingen in te gaan.

Als je er niet openbaar over wilt praten dan is dat prima maar ga dan ook geen posts plaatsen zonder inhoudelijk commentaar.
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.
betelgeuse

Alle mensen die ooit geleefd hebben en die nu dood zijn, die zijn dus allemaal op te roepen met een houten plankje en een glaasje? :roll:

Das wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lijst :P
Rick261

betelgeuse schreef:Alle mensen die ooit geleefd hebben en die nu dood zijn, die zijn dus allemaal op te roepen met een houten plankje en een glaasje?   :P  

Das wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lijst   :D
Soort van je gaat Einstein oproepen om hem te laten helpen met jouw wiskunde huiswerk :roll:
Sometimes My Mind Plays Tricks On Me

-Echt Geluk, is slechts tijdelijk-

ads

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Bekijk product

p__

betelgeuse schreef:Alle mensen die ooit geleefd hebben en die nu dood zijn, die zijn dus allemaal op te roepen met een houten plankje en een glaasje?   :roll:  

Das wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lijst   :D
Zouden het er meer dan 6 miljard zijn (die je nu allemaal met een stukje papier en pen kan bereiken :) )?

6 miljard is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel :P

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!