E. Buma schreef:omdat je dan van die domme reaktie's en antwoorden krijgt van mensen zoals jou op dit moment!! als je had gelezen en had begrepen wat ik heb geschreven praat ik daar niet in het openbaar over! net wat ik eerder zei... wil er best over praten maar dan prive!! er zitten altijd nog mensen te lezen die het allemaal maar dikke bullshit vinden en zit niet echt op zulke reakties te wachten!! daarom dus!!!
ga me echt niet verdedigen of me verantwoorden tegenover jou!!
ga hier helemaal al niet reageren op domme vragen of bewijzen dat het waar is!! ben hier begonnen met schrijven om juist mensen ervan af te houden of toch nog enkel wat advies kan geven (als ze er nix vanaf weten!!) tis geen spelletje zitten echt wel regels aan vast!! en nogmaals.......... wil best eens erover praten maar dan met serieuze mensen zonder dom gelul!!
Je begint meteen te schelden... jammer.
Het enige dat ik vroeg was wat er dan wel gebeurd was.
1 tip: als je wilt dat mensen zich niet met ouija bezighouden, dan is het misschien een goed idee om ze niet nieuwsgierig te maken door zulk soort dingen te zeggen:
"er gebeurde iets afschuwelijks, maar ik ga niet vertellen wat!!"
Dat is net zoiets als een kamer opslot doen en vervolgens de sleutels aan iemand geven en erbij zeggen dat hij de deur nooit mag openen, maar dat er wel er een zeer groot en belangrijk geheim achter zit.