Ja, dan zal het wsl liggen aan het feit dat de mijne 24/24u opstaan.
Date of last work unit 2006-03-23 02:22:08Jan van de Velde schreef:Geplaatst: Wo 22 Feb 06, 19:21 Onderwerp:
feestje, we zitten al in de top 5000.
Dat zijn dan 1000 plaatsen in 12 dagen......Date of last work unit 2006-03-05 13:19:18
Active CPUs within 50 days 36
Team Id 48658
Grand Score 34897 (certificate)
Work Unit Count 218 (certificate)
Team Ranking (incl. aggregate) 3995 of 43102
Home Page http://www.Wetenschapsforum.nl
Als wij dat met 36 cpu-tjes voor elkaar krijgen heeft Folding nog wel meer assistentie nodig
Niet helemaal. Kijk maar naar de huidige stand:Ja, dan zal het wsl liggen aan het feit dat de mijne 24/24u opstaan.
Ik denk dat het zo iets moet zijn. Wsl bekijkt een progje wat de gemiddelde tijd is dat je een wu terugstuurt en hierdoor beslist wat de grootte van je volgende wu's zal zijn.Behalve als de "running time" van je PC's een reden is voor folding om je consequent zware WU's toe te sturen, d.w.z. WU's met een hoog 'benchmarked' puntenaantal.
Dan denk ik dat ik dit kan ontkrachten, ik had nu een WU van 500 frames en heb er uitzonderlijk lang over gedaan vermits pc deze week zelden heeft aangestaan. Nu krijg ik een nieuwe WU van 50000 frames, daar zal ik wel ff zoet mee zijn (ps: 17 minuten/frame )robindr schreef:Op 1 van de pc's (de zwaarste) heb ik 11 WU's afgewerkt terwijl de andere er slechts 4 heeft. Op beiden krijg ik grote wu's binnen van 20.000 frames. Beiden zijn trouwens nu op 2 wu's van 20.000 fr. aan het werken.
Ik denk dat het zo iets moet zijn. Wsl bekijkt een progje wat de gemiddelde tijd is dat je een wu terugstuurt en hierdoor beslist wat de grootte van je volgende wu's zal zijn.Behalve als de "running time" van je PC's een reden is voor folding om je consequent zware WU's toe te sturen, d.w.z. WU's met een hoog 'benchmarked' puntenaantal.
In dit bericht is er een link van Project Summary naar een lijst met punten, frames, en dergelijke van je eiwit, zouden jullie aub deze link ook op het eerste blad van dit topic plaatsen? dan moet ik niet altijd zoeken als ik een nieuw eiwit heb, want anders moet ik steeds doorklikken naar pagina 11.Mar© schreef:made in flanders schreef:
Bedoel je het eiwit?
Dit is p2078_Protein
Oja, Embarassed ik was vergeten dat ik een vraag had gesteld...
Volgens de Project Summary is dat een 244-punter, inderdaad een redelijk zwaar geval, maar nog niet genoeg om in één keer bovenaan te komen. Razz
tipje van een huis-tuin-en-keuken-organisatiedeskundige:In dit bericht is er een link van Project Summary naar een lijst met punten, frames, en dergelijke van je eiwit, zouden jullie aub deze link ook op het eerste blad van dit topic plaatsen? dan moet ik niet altijd zoeken als ik een nieuw eiwit heb, want anders moet ik steeds doorklikken naar pagina 11.
Ik ga gelijk mijn onderschrift aanpassen....
Done.In dit bericht is er een link van Project Summary naar een lijst met punten, frames, en dergelijke van je eiwit, zouden jullie aub deze link ook op het eerste blad van dit topic plaatsen?