Je kan geen geesten van overleden mensen oproepen. Het is alleen mogelijk demonen op te roepen. Dan haal je dus de duivel letterlijk in huis, kan je maar beter niet doen![]()
Het schijnt dat er nu meer mensen op de wereld rondlopen dan ooit in totaal hebben geleefd. Een ondersteuning (linkje of zo) voor dit gegeven heb ik niet, maar ik heb het ooit een keer gehoord. En het zou best kunnen.p__ schreef:Zouden het er meer dan 6 miljard zijn (die je nu allemaal met een stukje papier en pen kan bereikenbetelgeuse schreef:Alle mensen die ooit geleefd hebben en die nu dood zijn, die zijn dus allemaal op te roepen met een houten plankje en een glaasje?![]()
Das wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lijst![]()
)?
6 miljard is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel![]()
ik zie niet zo goed wat je hiermee wilt impliceren?
ik wil niet veel zeggen maar een vriend van mij is er aan dood gegaan hij ging die geesten oproepen en dat lukte maar toen een dag later een boekenkast op zijn hoofd viel ging zijn vader het ook proberen omdat hij niet geloofde dat het door die geesten kwam maar toen ook hem het lukte kwam er bij hem ook een boekenkast op zijn hoofd maar hij was gellukig niet dood alleen een zware hersenschudding maar hij maakt nog steeds gekke dingen mee.![]()
![]()
![]()
![]()