Puzzel Puzzels
kleini
Artikelen: 0

Re: Vertel eens wat over jezelf

Mijn naam hou ik voorlopig nog voor me, niemand die hem zou onthouden trouwens.

Maar ik word in oktober 17 en volg wetenschappen wiskunde op het lyceum te genk, waar ik enkele meters vandaan woon.

Ik ben scheidsrechter in het voetbal en tot mijn ergernis krijg ik enkel minimenwedstrijden (stomme voetbalbond).

Voor de rest hou ik van kaarten met vrienden (en de nodige dingen die daar bij horen :D )

Ik ben op dit forum terrecht gekomen toen ik op google 'vlaanderen bij nederland' intypte, dit duid, samen met mijn studierichting, aan dat ik geinteresseerd ben in zowel de exacte als de humane wetenschappen (om de woorden van dit forum te gebruiken)

als er nog vragen zijn ivm mijn persoontje mogen die altijd gesteld worden...

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking hip

bol cadeaukaart - verpakking hip

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten

Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten

Bekijk product

Merien

Hallo, mijn naam is Merien.

Ik doe de studie technische natuurkunde aan de TU Delft. Heb wel wat studievertraging opgelopen, door bepaalde omstandigheden.

Ik ga regelmatig fitnessen en daarnaast zeil ik graag, ben ook instructeur.

Ik kwam hier terecht omdat ik opzoek was naar een traagheidsmoment van een bolschil en ben eigenlijk een beetje blijven hangen.De uitdaging die ik voel door al de vraagstukken die hier gepost worden maakt dat ik graag meedenk en daar ook voldoening uit haal. Dit is verder heel handig voor mijn studie, ik heb nu al enkele vraagstukken geplaatst die gelijk met enthousiasme werden opgelost...Bedankt daarvoor.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Mark-H

Ook een snelle voorstelronde:

Ik ben Mark, 37 jaar oud en woon in de Randstad. Na mijn tweede graad wiskunde studeer ik nu onderwijskunde, en heb veel interesse voor filosofie en psychologie. Typering: vrijmetselaar, agnost, troubadour.
--- een vraag is vaak sterker dan een antwoord; stelligheid is vaker destructief dan constructief ---
Morzon

Merien schreef:Hallo, mijn naam is Merien.

Ik doe de studie technische natuurkunde aan de TU Delft. Heb wel wat studievertraging opgelopen, door bepaalde omstandigheden.

Ik ga regelmatig fitnessen en daarnaast zeil ik graag, ben ook instructeur.

Ik kwam hier terecht omdat ik opzoek was naar een traagheidsmoment van een bolschil en ben eigenlijk een beetje blijven hangen.De uitdaging die ik voel door al de vraagstukken die hier gepost worden maakt dat ik graag meedenk en daar ook voldoening uit haal. Dit is verder heel handig voor mijn studie, ik heb nu al enkele vraagstukken geplaatst die gelijk met enthousiasme werden opgelost...Bedankt daarvoor.
Ben je ook toevallig eerstejaars?
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.
Merien

Ben je ook toevallig eerstejaars?
Euh...nee. :D

Ik heb wat probleempjes gehad van de persoonlijke aard (niet zo'n zin om daar over uit te wijden op een forum met mensen die ik nauwelijks ken). Het is echter wel de reden dat ik nu mijn 4e jaar in ga en mijn halve 2e jaar nog moet doen en nog het sjaarschvak 'mecharela' moet halen. Maar mede dankzij de hulp van een aantal personen op dit forum gaat dat wel lukken denk ik.

Morzon, ik vermoed dat jij geen sjaarsch bent in welk jaar zit je dan? en misschien wie ben je, dan weet ik misschien wie je bent.
ypsilon

sjaarsch
Onwetende Belg hier: wat betekent dit woord?

Welkom overigens alweder aan de nieuwkomers :D
Lala

Zal wel een studentenjargon voor propedeuse zijn....ik noem dat gewoon mijn P.
Appareo decet nihil munditia?
ypsilon

Zal wel een studentenjargon voor propedeuse zijn....ik noem dat gewoon mijn P.
Now you're just makin' fun of it aren't ya? :D

Het heet Nederland maar men lijkt er het Nederlands steeds maar te moeten mismeesteren :D

Asjemenou... "propedeuse" is wél een woord :D
Morzon

Morzon, ik vermoed dat jij geen sjaarsch bent in welk jaar zit je dan? en misschien wie ben je, dan weet ik misschien wie je bent.
Ik ben ook geen sjaarsch (eerstejaars) meer. Ik begin per 3 september met mijn tweede jaar. Wel moet ik ook nog aantal eerstejaars vakken halen.
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.
Merien

sjaarsch = eerstejaars
Rov

Hier heet dat "schacht".
ypsilon

Maar dat is meer voor de studentenverenigingen.
Jona444

Veertje schreef:Geeft niet. Daar zijn we o.a. voor.

Oh? Klinkt nogal discriminerend. Je wilt me toch niet zeggen dat jij nog steeds, in onze moderne tijd met al haar informatievoorziening nog steeds verwikkeld bent in vooroordelen? Hoop het toch niet.

Maar dat kun jij niet begrijpen als je niet van hier bent
Its supercalifragilisticexpialidocious!
ypsilon

En als je wel uit België komt kun je het ook al moeilijk vatten. Ik snap die hele hetze niet zo goed... Ik woon in België, dus ik ben een Belg. Ik spreek Nederlands, dus ik ben een Vlaming. En ik ben van Oilsjt. En Deiremonne... (zeg ik niet, we houden het beleefd.) En onze toekomst is Europa.

ads

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb® USB-C SD en MicroSD-kaartlezer - USB 3.0 - Aluminium Behuizing - Card Reader

Nereb® USB-C SD en MicroSD-kaartlezer - USB 3.0 - Aluminium Behuizing - Card Reader

Bekijk product

Steun Sciencetalk Faber-Castell kleurpotloden - Castle - 60 stuks - FC-111260

Faber-Castell kleurpotloden - Castle - 60 stuks - FC-111260

Bekijk product

Jona444

Ik ben ook van oilsjt (in het nederlands: aalst). Maar eigenlijk is dit niet de plaats om politiek te bespreken he hier op dit forum.
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!