Maakt ook niet meer uit Het document is al een tijdje binnenSorry, geen idee
pdflatex gebruiken ipv dvi.In fysics I trust schreef:Ik vroeg me af hoe het kan dat ik een mooie dvi genereer, maar er geen pdf van kan compileren (geen boundingbox voor de afbeeldingen ](*,) ) Wat zou ik er best aan doen?
Alvast bedankt!
Kun je van de dvi een ps maken? Wat voor figuurbestanden gebruik je?
Code: Selecteer alles
! LaTeX Error: Cannot determine size of graphic in image1.jpg (no BoundingBox).
In fysics I trust schreef:Ik gebruik .jpg bestanden (namelijk die uit het topic 'Draait de aarde onder me door?')
Hij geeft :
Dqat geeft hij... En ik krijg er geen ps van...Code: Selecteer alles
! LaTeX Error: Cannot determine size of graphic in image1.jpg (no BoundingBox).
Er wordt (volgens mij) nog een uitlijningscommando verwacht (ik neem bv. c van centered):Laura. schreef:Hier ook LaTeXvraag...
Dit wil ik krijgen:
\(\left\{ \begin{array} ix_1 = A_1 \sin{(\omega t - \phi_1)} \\ x_2 = A_2 \sin{(\omega t - \phi_2)}\end{array} \right\)
Als je gaat kijken naar de LaTeXcode daarvan, staat er echter iets raars in. In plaats van x_1 staat er ix_1. Als ik de i weglaat, dan wordt de x weggelaten en krijg ik dit:
\(\left\{ \begin{array} x_1 = A_1 \sin{(\omega t - \phi_1)} \\ x_2 = A_2 \sin{(\omega t - \phi_2)}\end{array} \right\)
De eerste letter wordt dus gewoon weggelaten (i was een willekeurige letter die ik daar zette om te testen of het soms aan de x_1 lag). Wat doe ik mis?
TD schreef:Er wordt (volgens mij) nog een uitlijningscommando verwacht (ik neem bv. c van centered):
\(\left\{ \begin{array}{c}x_1 = A_1 \sin{(\omega t - \phi_1)} \\ x_2 = A_2 \sin{(\omega t - \phi_2)}\end{array} \right\)