Puzzel Puzzels
Anonymous
Artikelen: 0

Re: Reizen in de tijd.

het is groot nieuws geweest in maart dacht ik. Ik geloof het wel, gezien de vermeldingen op internet en het verhaal. ik hoop heel erg dat het waar is....

ads

Steun Sciencetalk 5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

Bekijk product

Steun Sciencetalk Ohuhu Honolulu 216 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Ohuhu Honolulu 216 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Bekijk product

peterdevis
Artikelen: 0
Berichten: 1.404
Lid geworden op: ma 05 apr 2004, 15:52

Re: Reizen in de tijd.

ik hoop heel erg dat het waar is....


maar ik vrees dat dit een kwakkel is.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
T-reg
Artikelen: 0
Berichten: 174
Lid geworden op: zo 22 feb 2004, 19:09

Re: Reizen in de tijd.

Een klein detail dat mij stoort is het volgende: er staat dat de CIA en de FBI het project willen overnemen op antarctica, maar de FBI mag toch enkel opereren in het binnenland? Enkel de CIA zou zich er mee mogen bezighouden, want dat is de geheime dienst die zich vooral met buitenlandse zaken bezighoudt.
You can't predict a fool's behaviour
Gebruikersavatar
Tuv0k
Artikelen: 0
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 11 apr 2004, 16:10

Re: Reizen in de tijd.

Inderdaad je hebt wel gelijk, de FBI mag niet buiten de VS opereren, tenzij ze toestemming hebben gekregen van de Minister van Defensie of Buitenlandse zaken (wat ze kennelijk niet krijgen). Maar je vergeet één ding, Antarctica is een gebied wat van niemand is, dus ze mogen er wél opereren.
Het is allemaal zo prachtig...
Gebruikersavatar
T-reg
Artikelen: 0
Berichten: 174
Lid geworden op: zo 22 feb 2004, 19:09

Re: Reizen in de tijd.

Antarctica is een gebied wat van niemand is, dus ze mogen er wél opereren.
Antarctica is verdeeld over veel landen. Maar ik begrijp wat je wil zeggen. Ook de VS heeft er een grondgebied vermoed ik, en dus werkt de FBI in eigen land...
You can't predict a fool's behaviour
Gebruikersavatar
DVR
Artikelen: 0
Berichten: 581
Lid geworden op: do 14 aug 2003, 00:40

Re: Reizen in de tijd.

Anonymous schreef:http://www.nieuws-platform.nl/index.php?itemid=570

lees dit artiekel dat gaat over onderzoek dat is gedaan naar tijdreizen/parralele werelden.. eronder moet je ook ff kijken op "zie ook tijdereizen 1 "
Zie ook de bronvermelding, of beter: de afwezigheid ervan...

Ik geloof niet dat het waar is.. Als het waar zou zijn, dan was het al lang groot nieuws geweest en waren er zeker al heel wat expedities naar antarctica georganiseerd in de laatste maand..
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...
Boaz
Artikelen: 0
Berichten: 717
Lid geworden op: za 28 feb 2004, 16:44

Re: Reizen in de tijd.

Is er iemand die een eigen visie/hypothese kan opwerpen over de 'mist' op antartica?

http://www.nieuws-platform.nl/index.php?itemid=145

Bizar fenomeen!
Anonymous
Artikelen: 0

Re: Reizen in de tijd.

btw...

Die site krijgt nieuws van Sopn

(www.sopn.nl)

Dat is een onafhankelijk persbureau.
Anonymous
Artikelen: 0

Re: Reizen in de tijd.

zie dit:

Wat is SOPN?

Het nieuws dat de redactie van Soeverein Onafhankelijk Persbureau Nederland (SOPN) verzamelt en dat dagelijks op www.niburu.nl te lezen of te verkrijgen is, wordt ook naar de politieke partijen en mediakanalen verzonden. Bekijk ons nieuws, zodat u zelf kunt ontdekken of u voor het ware nieuws bij ons of bij de reguliere media moet zijn.
Gebruikersavatar
Tuv0k
Artikelen: 0
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 11 apr 2004, 16:10

Re: Reizen in de tijd.

Boaz schreef:Is er iemand die een eigen visie/hypothese kan opwerpen over de 'mist' op antartica?

http://www.nieuws-platform.nl/index.php?itemid=145

Bizar fenomeen!
Ik denk dat het zeker te maken heeft met de polen. Misschien staat de tijd in "de wolk" stil, of werkt de tijd achteruit. Er werkt een vertragings- of terugwerk proces op alles wat er in komt :shock: :?:
Het is allemaal zo prachtig...
peterdevis
Artikelen: 0
Berichten: 1.404
Lid geworden op: ma 05 apr 2004, 15:52

Re: Reizen in de tijd.

wie al de broodjes aap verhalen op de site van Nieuws Platform wil geloven, moet ook maar wat gaan "discusieren" (of moet ik zeggen fantaseren) op www.mysterie-wetenschapsforum.nl.

Ik ga natuurlijk een heleboel tegenwerpingen krijgen in de trend van : Als wetenschapper moet je voor alles openstaan, het kan toch altijd zijn dat ..., enz)

Het is inderdaad zo dat wetenschappers alle natuurfenomenen moeten bestuderen, alleen is het zo met deze broodjes aap verhalen dat er meestal niets te bestuderen valt. Deze verhalen zijn meestal gebaseerd op geruchten, verdraaiingen van feiten en gaan de ronde in pseudowetenschappelijke kringen.

Het argument dat in wetenschappelijke kringen het fenomeen niet gekend is, wordt steevast uitgelegd door middel van een complot theorie. De overheid houdt alles stil.
Gebruikersavatar
Tommiesfeestjes
Artikelen: 0
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 06 jun 2004, 16:49

Re: Reizen in de tijd.

Ik was laatst ergens heel diep (haha0op het internet op een site over een gozer die vertelde over area 51,en wat deze wist. Deze vriendelijke vriend had hier gewerkt,hij was gevraagt door zijn wetenschappelijk kunnen (zo noem ik het maar eventjes) , ''de aliens'' schijnen tijdreizigers te zijn uit onze eigen toekomst,ze zouden hier zijn om ons te beschermen tegen een ramp die ons in 2012 te wachten staat, en laat dit nou ook net het jaar zijn waarin de maja kalender eindigd.

Deze ''mensen'' zjin onderzocht en wat blijkt? In hun lichaam zijn stoffen ontdekt die alleen maar in kernwapens voorkomen.

Help een nuclaireramp??

Ik weet niet meer wat de site was.

Als ik het weer weet zet ik het neer!

Hai
Napoleon,Ghandi en Einstein vroegen zich ook weleens dingen af hoor!



Ik vroeg me weleens af hoe het was om met een raketje door het einde van het heelal te steken.......brokkelt er dan gips naar beneden?
Gebruikersavatar
Tommiesfeestjes
Artikelen: 0
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 06 jun 2004, 16:49

Re: Reizen in de tijd.

Okee,HO STOP!

Hoe kun je aan een weerbalon zien dat hij 30 jaar terug is geweest?
Napoleon,Ghandi en Einstein vroegen zich ook weleens dingen af hoor!



Ik vroeg me weleens af hoe het was om met een raketje door het einde van het heelal te steken.......brokkelt er dan gips naar beneden?
Gebruikersavatar
Tommiesfeestjes
Artikelen: 0
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 06 jun 2004, 16:49

Re: Reizen in de tijd.

Okee,HO STOP!

Hoe kun je aan een weerbalon zien dat hij 30 jaar terug is geweest?
Napoleon,Ghandi en Einstein vroegen zich ook weleens dingen af hoor!



Ik vroeg me weleens af hoe het was om met een raketje door het einde van het heelal te steken.......brokkelt er dan gips naar beneden?

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 20 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Wit

Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Wit

Bekijk product

Gebruikersavatar
DVR
Artikelen: 0
Berichten: 581
Lid geworden op: do 14 aug 2003, 00:40

Re: Reizen in de tijd.

Tommiesfeestjes schreef:Okee,HO STOP!

Hoe kun je aan een weerbalon zien dat hij 30 jaar terug is geweest?


Mischien zijn er hippies aan gaan hangen?
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!