Precies ja..Ik heb ook zoiets meegemaakt. Mijn oma en moeder lagen in het ziekenhuis, relatie ging over (mede doordat ik teveel tijd in Jessica ging steken en er onderhand geen eens meer voor me vriendje zelf was). Hier heb ik blijkbaar niet genoeg van geleerd want ik ben ermee door blijven gaan, en hierdoor zijn andere vriendschappen ook minder geworden. Ik had bijna alleen maar tijd voor Jessica.Pas in moeilijke situaties leer je je echte vrienden kennen! Dat is iets wat ik de afgelopen tijd ook heb ervaren; 2 stages niet gehaald, mijn oma overleden, relatie waar ik aan onderdoor ging. En steeds stonden mijn echte vrienden voor mij klaar. Ik kon bij hun mijn verhaal kwijt, maar ondanks dat ik het moeilijk had konden zij dat ook bij mij blijven doen. Door hen heb ik alles kunnen doorstaan. En de mensen waarvan ik dacht dat ze ook vrienden waren, hebben mij laten vallen toen.
Er zijn maar weinig vrienden overgebleven hierdoor, maar dat zijn wel de echte! Alleen is het probleem dat die allemaal niet om de hoek wonen en ik er dus ook niet even langs kan gaan snappie.
En ik moet ook zeker nee leren zeggen want dat kan ik echt heel moeilijk.
Kus
Puzzels