Puzzel Puzzels
Anonymous
Artikelen: 0

Re: Ik weet het allemaal niet meer

Pas in moeilijke situaties leer je je echte vrienden kennen! Dat is iets wat ik de afgelopen tijd ook heb ervaren; 2 stages niet gehaald, mijn oma overleden, relatie waar ik aan onderdoor ging. En steeds stonden mijn echte vrienden voor mij klaar. Ik kon bij hun mijn verhaal kwijt, maar ondanks dat ik het moeilijk had konden zij dat ook bij mij blijven doen. Door hen heb ik alles kunnen doorstaan. En de mensen waarvan ik dacht dat ze ook vrienden waren, hebben mij laten vallen toen.
Precies ja..Ik heb ook zoiets meegemaakt. Mijn oma en moeder lagen in het ziekenhuis, relatie ging over (mede doordat ik teveel tijd in Jessica ging steken en er onderhand geen eens meer voor me vriendje zelf was). Hier heb ik blijkbaar niet genoeg van geleerd want ik ben ermee door blijven gaan, en hierdoor zijn andere vriendschappen ook minder geworden. Ik had bijna alleen maar tijd voor Jessica.

Er zijn maar weinig vrienden overgebleven hierdoor, maar dat zijn wel de echte! Alleen is het probleem dat die allemaal niet om de hoek wonen en ik er dus ook niet even langs kan gaan snappie.

En ik moet ook zeker nee leren zeggen want dat kan ik echt heel moeilijk.

Kus

ads

Steun Sciencetalk 5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP DeskJet 2810e - All-in-One Inkjetprinter - Geschikt voor Instant Ink - Wit

HP DeskJet 2810e - All-in-One Inkjetprinter - Geschikt voor Instant Ink - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Bekijk product

Anonymous

misschien denk je dat het haar niks uit zal maken  

en misschien doet het dat het haar ook niet in het begin maar als haar andere 'vrienden' fftjes geen tijd hebben of geen zin.. terwijl ze iemand nodig heeft om te praten zal ze toch aan jou denken..  

moeilijke situatie waar je in zit
Het is indd een hele moeilijke situatie. Maar na de antwoorden op dit forum ga ik denk toch maar besluiten om er een punt achter te zetten hoe moeilijk het ook is. Alhoewel.. ik weet niet eens of ik het wel KAN.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Angel

Hey meissie,

Ja dat is inderdaad wel fijn dat je weet wie je echte vrienden zijn en dat zij ook begrip hebben voor jou situatie en dergelijke. Het is ook moelijk dat ze ver wonen inderdaad, jammer dat je er niet zomaar naar toe kunt gaan. Mijn vriend woont in Katwijk aan Zee en ik in Venlo. We hebben elkaar via een chat leren kennen. Hoewel de afstand soms best moeilijk is, gaat het heel goed met ons. En ik verder nog meer vrienden die niet langs de deur wonen en die ook echte vrienden zijn. Dus ja, echte vriendschap kan alles aan ook grote afstanden :shock:

Vind het een wijs besluit om er een punt achter te gaan zetten. Ik weet zeker dat je het kunt. Als je echt wilt kun je alles, je hoeft er alleen maar zelf helemaal achter te staan en vertrouwen in jezelf te hebben. Dan kun je alles! En je je hebt tenslotte nog je echte vrienden op wie je kunt terug vallen en ik denk dat je ook hier op het forum kunt terug vallen als je het eenmaal acher de rug hebt :wink:

Kusszz Angel
Anonymous

Hey Angel,

Gelukkig gaat het heel goed met jou relatie ondanks de afstand, en zo hoort het ook vind ik :shock: Liefde kent geen grenzen zeggen ze altijd toch.
Vind het een wijs besluit om er een punt achter te gaan zetten. Ik weet zeker dat je het kunt. Als je echt wilt kun je alles, je hoeft er alleen maar zelf helemaal achter te staan en vertrouwen in jezelf te hebben. Dan kun je alles! En je je hebt tenslotte nog je echte vrienden op wie je kunt terug vallen en ik denk dat je ook hier op het forum kunt terug vallen als je het eenmaal acher de rug hebt
Ik sta er eerlijk gezegd nog niet voor de 100% achter en me zelfvertrouwen is ook niet meer wat het geweest is maar ja. Ik ga het gewoon doen.

Ik ben al bezig met een mail/brief waar ik gewoon al mijn gevoelens en alles in zit. Hoe ik erover denk enzo..

Het is wel heel persoonlijk maar ik zal het als het af is wel posten.

Thnx :wink: Kuss
Angel

Hey meissie,

Liefde kent geen grenzen inderdaad :shock:

Goed zo, dat je het toch doet. Denk dat het een hele opluchting voor je zal zijn als je het eenmaal gedaan hebt :wink: En misschien krijg je er wel een stukje zelfvertrouwen voor terug. En sowieso denk ik dat wanneer je eenmaal een punt erachter hebt kunnen zetten, je weer helemaal jezelf kan zijn en daardoor ook je zelf vertrouwen terug krijgt! Gewoon wat tijd geven dan komt dat helemaal goed!!

Kus Angel
Anonymous

Eey meiss,

Het zal zeker allemaal wel goed komen :shock: Ik ga ook in september een nieuwe opleiding beginnen en hoop daar ook leuke nieuwe mensen te leren kennen enzo.

Jessica ben ik gewoon klaar mee. En het kan eigenlijk allemaal alleen maar meevallen want ik ga er toch al van uit dat ik geen contact meer zal hebben met haar in de toekomst.

Kus!
Anonymous

ik heb niet alle berichten gelezen dus ik weet niet of zit al gezegt is

als dit wel zo is mijn exuses hiervoor

ik vind dat je moet genieten van de tijd die je maar haar doorbrengt

en juist je zelf moet blijven want als ze er wel achterkomt of doorhebt dat jij NEP vrolijk bent kan ze je mischien van een hele andere kant zien

en mischien moet je nog wat meer vrienden gaan zoeken inplaats van 1 iemand afhankelijk te zijn ( niet rot bedoeld hoor )

en anders moet je aan haar vragen of je ook met haar mee mag naar haar vriendinen als ze bijvoorbeeld iets in groepsverband gaan doen

zo leer je nieuwe vrienden kennen en heb je ook niet meer het probleem dat je haar verhalen aan moet horen maar kan je juist met haar praten hoe leuk het wel niet was met ze ALLE

Ik wens je in iedergeval heel veel succes
Anonymous

Manaty schreef:ik heb niet alle berichten gelezen dus ik weet niet of zit al gezegt is

als dit wel zo is mijn exuses hiervoor

ik vind dat je moet genieten van de tijd die je maar haar doorbrengt

en juist je zelf moet blijven want als ze er wel achterkomt of doorhebt dat jij NEP vrolijk bent kan ze je mischien van een hele andere kant zien

en mischien moet je nog wat meer vrienden gaan zoeken inplaats van 1 iemand afhankelijk te zijn ( niet rot bedoeld hoor )

en anders moet je aan haar vragen of je ook met haar mee mag naar haar vriendinen als ze bijvoorbeeld iets in groepsverband gaan doen

zo leer je nieuwe vrienden kennen en heb je ook niet meer het probleem dat je haar verhalen aan moet horen maar kan je juist met haar praten hoe leuk het wel niet was met ze ALLE

Ik wens je in iedergeval heel veel succes
How , ik lees net dat je waanschijlijk toch geen contact met haar heb in de toekomst en een nieuwe opleiding , nah dan is mijn bericht niet echt meer van toepassing

Behalve dat ik je succes wens natuurlijk
Angel

Hey meis,

Tuurlijk komt alles goed! Leuk dat je een nieuwe opleiding gaat doen in september! Welke opleiding ga je doen? Zelf ga ik de opleiding verzorging doen, begin ook in september.

Ja, ik denk ook niet dat je nog contact met haar hebt staks. Is denk ik ook wel beter voor je. Dan heb je meer "tijd voor jezelf" en kun je andere vrienden leren kennen en ook leuke dingen gaan doen met de vrienden die je al hebt :shock:

Kuszz Angel
Anonymous

Ey meissie,

Ik ga de opleiding SPW doen :shock: heb er echt al veel zin in!!
Ja, ik denk ook niet dat je nog contact met haar hebt staks. Is denk ik ook wel beter voor je. Dan heb je meer "tijd voor jezelf" en kun je andere vrienden leren kennen en ook leuke dingen gaan doen met de vrienden die je al hebt
Precies ja! nu nog het goeie moment kiezen wanneer ik het haar duidelijk ga maken ;)

Kus
ZVOO

Hoi Gast,

Leuk dat je SPW gaat doen. Ik heb de opleiding ook gedaan en het is me erg goed bevallen. Ik studeer nu voor SPH doordat ik na de SPW meer verdieping wilde. Ik hoop dat het je goed bevalt en dat je maar veel nieuwe vrienden mag maken! :shock:

Ik wens je heel veel succes en plezier met de nieuwe start!

Groet, ZVOO
Anonymous

Het klinkt misschien stom, maar het voelt als een relatie van 4 jaar die over is :shock:

Ik mis haar nu al
Anonymous

Hey ZVOO,

Dankje! ;) Ik hoop ook dat het me gaat bevallen. Ik heb al een 4 jarige opleiding achter de rug maar dat beviel me niet. Dus hopelijk is dit dan echt wat ik wil..

Jij ook nog veel succes met je opleiding SPH :shock:

Kus
Angel

Hey meissie,

Aha dat is inderdaad wel een leuke opleiding SPW. Helaas heb ik bij die opleiding me stage niet kunnen behalen. Maar ik denk dat verzorging mij ook veel beter zal liggen.

Kan me voorstellen dat je haar mist, het is ook niet zomaar een korte tijd dat je met haar bevriend bent geweest. Maar ja, het is ook een moeilijk besluit dat je moet doen. Ben blij dat je toch besluit om er een punt achter te zetten!!! Dat is voor jezelf ook veel beter denk ik!!!

Kussz Angel

ads

Steun Sciencetalk Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Bekijk product

Veertje

Beste gast,

Wij (het team van wetenschapsforum) zijn blij dat je middels dit forum steun en begrip voor je probleem hebt kunnen vinden. Het is zeker belangrijk om over je problemen te kunnen praten, alleen vragen wij ons af of het wetenschapsforum hier wel de juiste plek voor is. Immers, in eerste instantie proberen we ons op wetenschap te richten. Dat is niet zo zwart/wit als het klinkt, er is ruimte voor allerlei vraagstukken, maar je zult je realiseren dat deze specifieke topic inmiddels hoofdzakelijk door jou en Angel wordt voortgezet en dat jullie soort gesprek nu duidelijk beter in een chatroom past dan op het openbare deel van het wetenschapsforum. We willen deze topic dan ook graag sluiten.

Om je toch de mogelijkheid te bieden om je gesprek met Angel voort te zetten kun je je registreren. Op deze manier kun je door middel van persoonlijke berichten toch nog met Angel over dit onderwerp praten en wellicht zijn er andere gebruikers die over dit specifieke probleem via een pb contact met je op willen nemen.

We hopen dat je begrip hebt voor onze situatie en dat je ons onze beslissing niet kwalijk neemt. We laten deze topic nog even open staan zodat je kenbaar kunt maken of je je hebt geregistreerd of niet.

Het team wenst je veel sterkte toe!
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🌎 Psychologie en Sociologie”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!