Ja, maar niet iedereen is een programmeur en begrijpt waar ze naar zitten te staren.De blogs die de mails/code quoten om hun blog aan te tonen. De mails en code zelf zijn eenvoudig van het internet te halen als je zelfs sceptisch ten opzichte van die quotes staat. Helaas gaat hier waarschijnlijk geen peer-reviewd verslag over verschijnen :eusa_whistle: dus is het roeien met de riemen die je hebt. Maar aangezien het onderwerp publiek is, is dit mijns inziens geen probleem.
Dat is denk ik, precies waar blogs dus juist voor dienen; om door te geven wat iemands gedachten en mening zijn en anderen er ook van te overtuigen. Maar als jij en andere programmeurs zeggen dat de code bewijs laat zien van manipulatie wil ik dit wel aannemen.Ook gaat de officiële media hier blijkbaar niet over spreken, daarvoor hebben we dus de media, om ons te vertellen wat er gebeurt ZODAT we een mening zouden kunnen vormen... niet om te selecteren wat er gebeurt om ons dan een mening te laten vormen....
Omdat (niet alleen) ik CO2 als een van de minst erge vervuilende stof zag die vrijkomt bij verbranding van fossiele brandstoffen ben ik nog steeds voor alternatieven, en hoop ik dat de maatregelen gewoon doorgaan. Het is alleen diep triest dat er wetenschappers zouden zijn die rommelen met gegevens, wat echt moeilijk te geloven is. Tuurlijk zijn het maar vlees en bloed wezens, maar ik had gedacht dat ze die verantwoordelijkheid beter droegen dan politici en journalisten. Nu is die kloof dus weer ietsjes kleiner geworden..
Puzzels