![Rollende ogen :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Nee, doe dat maar niet. We hebben het uiteraard gelezen en zullen ernaar kijken. Hier mensen persoonlijk om vragen is dan niet zo netjes.PM Ger anders eens of Rogier..
Jan van de Velde schreef:Wat ik mijzelf nu wens is, naast de link "overzicht LaTeX codes (pdf)" bovenaan een conceptberichtscherm, een link naar een document waaruit ik allerlei vaker gebruikte tekens kan kopiëren op een dusdanige manier dat ze netter worden weergegeven dan via die emoticons. Liefst compleet met kant-en-klare sup- en subscriptcodes en zo, en wie weet wat er allemaal niet voor fraais beschikbaar is. Want als ik in code een scheikundige reactievergelijking wil typen word ik helemaal gallisch van pijlhaakjes typen. En die emoticonsymbolen zijn gewoon lelijk en overigens is de lijst verre van compleet.
Eigenlijk een soort functie als bijvoorbeeld die in Word: "invoegen symbool" dus......
Please?![]()
ExcusesNee, doe dat maar niet. We hebben het uiteraard gelezen en zullen ernaar kijken. Hier mensen persoonlijk om vragen is dan niet zo netjes.kombelpeter schreef:PM Ger anders eens of Rogier..
waarom geen maandelijkse nieuws brief?
Ik heb een ideetje voor het taalforum. Het schijnt zo te zijn dat er enorm veel taalhobbyisten zijn. Waarom niet op het taalforum wat ruimte beschikbaar stellen waarop mensen bijvoorbeeld een eigengeschreven stukje proza of poëzie kwijt kunnen met evaluatie van de rest. Dat kan interessant zijn lijkt mij.