Dido
Artikelen: 0

Re: Wetenschapsforum Vernieuwd

Callisto schreef: do 05 apr 2012, 14:05
Ik zag overigens ook dat 'Nergeervoorkeuren' fout gespeld is... dit gaat op voor alle woorden van het werkwoord 'negeren' die bij deze accountoptie voorkomen.

En als je onderaan bij een topic op 'meer onderwerpen' klikt, krijg je exact dezelfde onderwerpen weer.
Deze 2 bugs zijn al gemeld via de bugtracker. ;)

Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-
Jurn

soepkip88 schreef: wo 04 apr 2012, 23:32
"Nieuwe inhoud bekijken"-functie werkt crap. Voor mij is dit forum een grote chaos. Met een hoofdpagine met losse topics en vervolgens weer aparte subfora. Helaas dus dezelfde chaos als op het oude wetenschapsforum. Ik als chemieforum.nl gebruiker zie weinig heil in deze opzet.

Het chemieforum had een vergelijkbare aanpak, alleen noemde we het daar Algemene vragen ;)

Aan de bugs en functionaliteiten wordt gewerkt, het technisch team kan wel programmeren maar niet heksen [-X
Jurn [WSF - Technicus]

It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig
Typhoner

kan het zijn dat "Fysische chemie en structuurchemie" leeg is? Er staat wel op dat er nogal wat moet instaan...
This is weird as hell. I approve.
Kravitz

Heel erg raar! Daar klopt inderdaad iets niet. Ik ga het aankaarten via de bugtracker. Bedankt voor de melding!
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill
jhnbk

Zeer mooie layout! Een dikke proficiat voor het team!!
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.
Wien Ee

Hulde aan al diegenen die aan de samenvoeging hebben gewerkt! Een mooie heldere indeling en prettig leesbare tekst. Goed gedaan, top!
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.
Bartjes

Vroeger keek ik geregeld welke onderwerpen er op dat moment bezocht werden en waarin gepost werd. Dat gaf dan een idee waar mogelijk iets interessants te beleven was. Kan dat in de huidige opzet nog?
DePurpereWolf

Ja, onder de knop 'nieuwe inhoud bekijken' Die functie heeft nu ook veel meer opties.
Bartjes

Wat is de "communityindex"?
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Waar zie je die?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Ter info aan wie dit leest: op de pagina zie je de online gebruikers. Achter een gebruiker kan staan "Bekijkt de communityindex".

Hiermee wordt de forumindex bedoeld.

Voor het moment laat ik deze vertaling staan: we zijn bezig met een module voor de site waarbij die hier invloed op kan hebben, maar hoe dat precies gaat is nu nog niet geheel duidelijk.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Raspoetin

Ik denk dat Bartjes bedoelt dat er in die gebruikerslijst bij de ene gebruiker staat "Bekijkt de lijst met online gebruikers" en bij de andere gebruiker staat er "Bekijkt de communityindex". Wat volgens mij hetzelfde is?

Edit: Zie bericht hierboven.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!
Exception

Ik moet jullie feliciteren want het is heel mooi gemaakt. Zeker dat beginpagina geeft indruk dat het niet zomaar EEN forumpakketje is. Het is een professionele website geworden. Ik heb een opmerking maar iedereen zijn smaak natuurlijk (de kleuren).

Ik heb een vraagje omdat ik nieuwsgierig ben. :)

Hoe lang heeft dit allemaal geduurd (alleen de design los van ontwerp daarachter) en hoeveel ingenieurs hebben hier aan gewerkt?

Groetjes,

Terug naar “Forumnieuws”