Lala
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van Folding@wetenschapsforum.nl

Ik heb het even getest, maar met of zonder netsstroom gaat het allemaal net zo hard. Ik werk met een energiezuinige modus als de netstroom eraf is, dus daar zal het niet aan liggen.

Verder: wow....3 GHz....dude! Kom ik aan hoor, met m'n 1,8 :roll:

Als hij een 3 GHz processor heeft, zal z'n RAM-schijf ook niet kinderachtig zijn denk ik, dat is namelijk niet logisch. Ik heb hier 512 MB, dus dat zal Made in Flanders op z'n minst ook wel hebben.
Appareo decet nihil munditia?
Cycloon

Als hij een 3 GHz processor heeft, zal z'n RAM-schijf ook niet kinderachtig zijn denk ik, dat is namelijk niet logisch. Ik heb hier 512 MB, dus dat zal Made in Flanders op z'n minst ook wel hebben.
Wel, ik kan je toch wel meer dan genoeg pc's tonen (zelf merk pc's) die er in slagen een 3ghz processor mee te geven en maar 256MB ram :P

Ik zit dan weer met het omgekeerde, 2 gig ram maar met een processor van 1.8ghz :P (maarja, als de tijd rijp is zal ik die ook wel eens upgraden :roll: )
Napoleon Dynamite

Mijn processor is meer dan 3 gigagertz, dus daar kan het niet aan liggen, enkel msn staat aan en wetenschapsforum.

Je was niet aan het downloaden?
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können
Miels
Beheer
Artikelen: 6

made in flanders schreef:Klopt dit bij mij wel?

Mijn laptop doet een half uur over 1 frame en 416 dagen over 1 WU.
Kijk voor de zekerheid eens bij configure -> advanced -> CPU Usage Percent (die slidebar). Staat die (bijna) helemaal naar rechts? Dat is het maximale percentage dat het programma van je processor vraagt. Als die op 10% staat en de rest van je systeem gebruikt 5%, dan gebruik je nog steeds maar 15% van het beschikbare.

Om misverstanden te voorkomen: het kan geen kwaad deze op 100% te zetten, aangezien het programma (zoals al eerder gemeld) toch alleen processortijd gebruikt die anders "over" (ongebruikt) zou zijn.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
made in flanders

Ik heb even mijn laptop 2 uren laten draaien zonder mij (ik was gaan toneel spelen) en nu ik terug ben staat er 29 sec/frame, ook stond die slidebar mooi in het midden, even wat verder gezet.
Ik heb ook 512 MB, maar ik ben zeer tevreden over mijn laptop, een mooi dingetje. Iets wat ik er wel minder aan vind is dat de video kaart maar 62MB is, daardoor gaan sommige spelletjes wat trager.

ik heb nog 1 vraag (ja, nog 1) wat gebeurt er als je je pc of laptop sluit? begint dat programma dan weer helemaal opnieuw?
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Jan van de Velde
Moderator

Ik durf het niet hardop te vragen, maar zijn we niet ergens een beetje vals aan het spelen als er in onze teamranking een gebruiker met de naam "googolplex" opduikt, die ik als gebruiker op dit forum niet ken, en ook niet met de zoekfunctie kan vinden? :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Lala

nee, dat zijn we niet. Onder die naam staat StrangeQuark namelijk bekend op die site. Hij heeft al eerdere projecten meegedaan.
Cycloon

Ja idd, strangequark had dit ook al vermeld in deze topic, en valsspelen ? Als jij bijvoorbeeld iemand recruit van buiten het forum en hij wil meewerken in ons team dan zie ik daar niks verkeerd aan :roll:
Jan van de Velde
Moderator

ik ga zowiezo bij folding gebukt onder de naam Googolplex.
8)

totaal overheen gelezen.....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
StrangeQuark

Ik was jong en onbezonnen, en vond het grootste benoemde getal wel toepasselijk bij me. Nu vind ik mezelf gewoon vreemd, en probeer ik tot de basis te behoren van vriendschappen en het leven, vandaar StrangeQuark. Ofzoiets. :roll:
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Bart

ik heb nog 1 vraag (ja, nog 1) wat gebeurt er als je je pc of laptop sluit? begint dat programma dan weer helemaal opnieuw?

Nee, het programma slaat data na elke frame en na elke 15 minuten op. Je verliest dus nooit meer dan 15 minuten rekentijd.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Als jij bijvoorbeeld iemand recruit van buiten het forum en hij wil meewerken in ons team dan zie ik daar niks verkeerd aan   :P
Ik ook niet hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Bovendien kunnen we een dergelijke niet-forummer misschien nog wel "bekeren" ook :roll:
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Lala

Das mooi, want ik heb ook iemand gerekruteerd uit mijn vriendengroep. Aangezien zijn pc letterlijk nooit uitgaat, is dat een goeie. Verder lurkt hij wel es op het forum, maar is niet aangemeld, dus post ook niet.
made in flanders

Ik blijf het toch maar vreemd vinden, over de eerste frames doet hij een half uur per frame, terwijl er gisteren avond (zoals eerder al vermeld) 29s/frame waren.

Ook zie ik dat iedereen een vrij lage WU heeft, die van mij is 20000 en als ik de geschatte tijd mag geloven gaat het nog meer dan 400 dagen duren eer die val zijn geraakt.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Dalton

made in flanders schreef:Ik blijf het toch maar vreemd vinden, over de eerste frames doet hij een half uur per frame, terwijl er gisteren avond (zoals eerder al vermeld) 29s/frame waren.

Ook zie ik dat iedereen een vrij lage WU heeft, die van mij is 20000 en als ik de geschatte tijd mag geloven gaat het nog meer dan 400 dagen duren eer die val zijn geraakt.
Ach, dan ben je over 400 dagen wel de hoogste binnenkomer :wink:

Terug naar “IT en informatica”