Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
bibliotheek357
Artikelen: 0

Re: VWO 2006

op 22 maart komt de uitslag tevoorschijn op de site. Maar ik betwijfel of 105 genoeg is voor de finale. Er zijn er maar +/- 90 die doormogen.
Niet weten is geen schande, niet willen weten wél, en persé beter willen weten ook!

(quotatie van Jan van de Velde)

ads

Steun Sciencetalk Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Bekijk product

Steun Sciencetalk Plakbandhouder scotch c38 verzwaard zwart

Plakbandhouder scotch c38 verzwaard zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Bekijk product

Ernie

Vorig jaar was de cesuur 101 of 102 of zo, dus waarom zou dat niet genoeg kunnen zijn?

Afwachten :roll:
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Ernie

Ahja, we zijn nu al 100% zeker dat de cesuur *TEN HOOGSTE 106* is. (Ik leg later nog wel eens uit hoe ik dat weet.)
fatjohn

ja jong als ik er dan net naast grijp met 1 punt ga ik toch ook wel efkes sip kijken. Maar ik heb er goed oog op want kvon het moeilijker dan vorig jaar 8)

De reden waarom ik toen minder heb behaald is wellicht omdat mijn hersenen ,onwaarschijnlijk maar toch, nog geevolueerd zijn.
Rond is de mens die denkt dat de aarde plat is.
fatjohn

Spannend!
fatjohn

(Ik leg later nog wel eens uit hoe ik dat weet.)
Doe dat maar alvast. Ik hoop dat het is omdat er nog 80 geteld moeten worden, er 90 plaatsen vrij zijn en er nu nog maar 10 meer hebben dan 106 :roll:
Ernie

Nee, voor de "beste" 15 studenten van Vlaanderen wordt een stageweekend gereserveerd, met het oog op de selectie van 3 studenten op de internationale wiskunde olympiade. (De selectie van de deelnemers die op weekend mogen gebeurt op basis van de resultaten van dit jaar maar ook die van vorige jaren.) Ik ken nu iemand die 106 heeft gehaald en een uitnodiging heeft gekregen. Omdat enkel finalisten worden uitgenodigd is de cesuur dus ten hoogste 106.
Ernie

Cesuur VWO: 102

Cesuur JWO: 106
stoker

ik moest het met 66 doen in de tweede ronde, dat is zelfs gebuisd!!

ik heb wel een uitvlucht: mijn neus bloedde de een uur lang tijdens de olympiade.

is de 3e ronde direct al de laatste?

zijn er veel van jullie (die door waren naar de 2e ronde van de VWO) ook door voor fysica?
U-Quark

Hoe kan je aan de VWO meedoen?

Of moet je school meedoen?
"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new."
bibliotheek357

dat is inderdaad met de school
Niet weten is geen schande, niet willen weten wél, en persé beter willen weten ook!

(quotatie van Jan van de Velde)
fatjohn

okay kben erdoor, kzit in de finale. Ik ben zo blij falderalderiere!!! :roll: Weet iemand waar ik vragen kan vinden van vorige finales?
Ernie

Proficiat.

Oude finalevragen vind je op de VWO site (in die grote tabel met vragen -> de drie linkse kolommen, wel in het Engels).

Verder raad ik je zeker aan om eens een kijkje te nemen op www.q-e-d.be, het stikt daar ondertss van de finalisten.
fatjohn

Wat kan je eigenlijk winnen? Buiten een reis naar het buitenland voor twee finalisten. :roll:

ads

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

mo

Ten eerste worden er 3 geselecteerd.

Ten tweede het gaat om de eer en niet om de prijzen, maar je krijgt wel prijzen zoals boeken, geld (niet te veel verwachten), ...

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🎲 Wiskunde”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!