Moderator: Rhiannon
Dat is een goeie, voor eeuwig studeren betekent voor eeuwig nieuwe kennis op doen. Dat klinkt nog niet zo slecht!Wat is er mis met een eeuwige student?
Op dit moment heeft hij een aardig inkomen met het werken in de kroeg, hij heeft een redelijke studiebeurs, mijn ouders hebben een deel betaald, zijn appartementje is niet eens zo duur, zijn vriendin met wie hij half samenwoont en binnenkort bij hem intrekt heeft een goede baan en de vader van zijn vriendin zit zelf ook in de tantheelkunde dus die ziet er een opvolger in...Laurentius schreef:Wie betaalt dit allemaal ? Of gaat hij werken en in deeltijd studeren ?Banana schreef:Mijn broer is nu 25, hij doet nu een studie bedrijfseconomie waarin hij in het laatate jaar zit.
Hij wil hierna nog een studie tandheelkunde erachteraan doen... vraag me niet waarom. Daar zal hij ook nog wel 5 jaar mee bezig zijn, minstens...
ik weet dat ik ze hiermee enorm belast (kot, unief, eten,...) maar op die manier heb ik dan misschien ook wel meer het gevoel dat ik extra mijn best moet doen, opdat mijn ouders niet moeten een jaar gaan opnieuw betalen.